شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / دیدار اعضای کنگره آیت الله العظمی شاهرودی با آیت الله اعرافی

حوزه/ حجت الاسلام نصیری فرد گفت: مرحوم آیت الله شاهرودی در چند مسئله اولین نفر و پیشگام بودند؛ یکی از آنها احیای پیاده روی اربعین و دیگری تأسیس مدرسه برای فرزندان ایرانیان در عراق بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام عباس نصیری فرد در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت آیت الله العظمی سید محمود حسینی شاهرودی با مدیر حوزه های علمیه گفت: در جهت گرامی داشتن یاد و معرفی هرچه بهتر سیره علمی و شخصی مرحوم آیت الله العظمی سیدمحمود شاهرودی مرجع عالیقدر تشیع این کنگره تشکیل شد.

وی افزود: مقرر شده است تا ۲۸ بهمن ماه امسال مجموعه محتواهای مختلف علمی و چندرسانه ای در شأن این مرجع بزرگ تولید و منتشر شود.

دبیر اجرایی کنگره بزرگداشت آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی اظهار داشت: سفارش تولید مقالاتی را به محققین فاضل داده ایم که به زودی تولید و منتشر خواهند شد.

وی تصریح کرد: قرار بر این است مستندی در قالب مستند تلویزیونی «حدیث سرو» و در موضوع حیات علمی و اخلاقی مرحوم آیت الله شاهرودی تولید شود؛ همین طور در بحث رمان نویسی با متخصصین امر هماهنگی های لازم به عمل آمده تا رمانی جذاب و آموزنده در مورد ایشان تألیف گردد.

حجت الاسلام نصیری فرد گفت: بخشی از مستندی که می خواهیم به تولید و تدوین برسانیم پیام علمای نجف اشرف در خصوص این مرجع عالیقدر است.

وی افزود: مرحوم آیت الله  سید محمود حسینی شاهرودی در چند مسئله اولین نفر و پیشگام بودند؛ یکی از آنها احیای پیاده روی اربعین و دیگری تأسیس مدرسه برای فرزندان ایرانیان در عراق بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha