شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / دیدار اعضای کنگره آیت الله العظمی شاهرودی با آیت الله اعرافی

حوزه/ فرشید فلاح گفت: آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی در ایجاد وحدت بین دو ملت عراق و ایران نقش مهمی داشتند و بزرگداشت این شخصیت و معرفی ایشان به مردم این دو کشور به افزایش این وحدت کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، فرشید فلاح در دیدار اعضای کنگره بزرگداشت آیت الله العظمی سید محمود شاهرودی با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه، گفت: امیدواریم این کنگره هم در بحث مقالات علمی و هم سایر تولیدات فرهنگی آن بتواند با حوزه علمیه قم که مجرای اصلی علم در کشور است مرتبط باشد تا این کنگره حداقل در سطح ملی با قوت و با اثرگذاری بالا ظاهر شود.

وی افزود: معاونت های مختلف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همکاری با این کنگره تاکنون اقدامات و برنامه های خوبی داشته اند؛ معاونت سینمایی وزارت ارشاد در موضوع ساخت مستند سیره علمی و اخلاقی مرحوم آیت الله العظمی سیدمحمود حسینی شاهرودی وعده همکاری را به این کنگره داده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، اظهار داشت: همچنین معاونت فرهنگی وزارت ارشاد کمک های نقدی خوبی به کنگره خواهد نمود.

وی تصریح کرد: امیدواریم این کنگره بتواند طوری ظاهر شود که سایر ظرفیت های فرهنگی کشور را هم به میدان آورد تا بتواند این مرجع عالیقدر جهان تشیع را به همگان معرفی نماید.

فلاح گفت: آیت الله سیدمحمود حسینی شاهرودی در اتصال و وحدت دو ملت عراق و ایران نقش مهمی داشتند و بزرگداشت این شخصیت و معرفی ایشان به مردم این دو کشور به افزایش این وحدت کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha