پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همبستگی میان ادیانی برای بازگشایی یک مسجد تاریخی ۵۵۰ ساله

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به فرقه‌های نوظهور گفت: مادامی که فضای مجازی به درستی مدیریت نشود و خوراک خوبی در این فضا نداشته باشیم، دیگران استفاده را خواهند برد و برای تغییر مبانی دینی مردم وارد می شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج نشست کمیسیون اقوام، فرق و مذاهب استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و با حضور اعضای کمیسیون برگزار شد.
احد جمالی در این نشست ضمن بزرگداشت سی و ششمین سالگرد تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی، همچین یاد و خاطره شهیدآیت ‌الله دستغیب (سومین شهید محراب) این عالم بزرگوار و معلم اخلاق را گرامی داشت.
وی ضمن بررسی آخرین وضعیت و گزارش ‌های مرتبط خواستار طرح مباحث کارشناسی و راهکارهای عملی در جلسات کمیسیون شد.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حساسیت موضوع فرقه ‌های نوظهور و معنویت ‌گرا، سوابق این گروه‌ ها را مورد توجه قرار داد و گفت: دستگاه‌ های فرهنگی و انتظامی باید جوانان را نسبت به فعالیت گروه‌های انحرافی و فرقه‌های نوظهور در استان آگاه کنند.
جمالی با تاکید بر نفی جریان عرفان های نوظهور و این که مهم ترین علت گرایش به عرفان های نوظهور بسترهای فرهنگی است، افزود: هم گرایی، تقویت وحدت فرهنگی و ملی و نیز استفاده حداکثری از قومیت ها و مذاهب از برنامه های دولت بوده است.
وی تاکید کرد: دشمن قسم خورده، در کمین نظام ولایی و ارزش های انقلابی کشور است و باید همواره مراقب باشیم.
جمالی با بیان اینکه از تاسیس موسسات فرق و ادیان حمایت می کنیم، گفت: در ارائه آموزه های دینی، عرضه باید متناسب با نیاز مخاطب باشد و نقش روحانیت در این موضوع انکارناپذیر است.
وی به لزوم آسیب های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: مادامی که فضای مجازی به درستی مدیریت نشود و خوراک خوبی در این فضا نداشته باشیم، دیگران استفاده را خواهند برد و برای تغییر مبانی دینی مردم وارد می شوند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha