چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
بحرین

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین پس از اعلام خبر مرگ خلیفه بن سلمان آل خلیفه نخست وزیر رژیم بحرین نشریه ای را به قلم کارشناسان و نویسندگان بین المللی در خصوص جنایت این فرد منتشر نموده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، چندی پیش دربار پادشاهی آل خلیفه خبر مرگ خلیفه بن سلمان آل خلیفه نخست وزیر این رژیم را رسما اعلام کرده است، فردی که چهار دهه نخست وزیر این رژیم بود.

نخست وزیر بحرین در بیمارستان مایوکلینیک آمریکا بستری بود و در همانجا مرد. مراسم دفن وی پس از بازگشت جسدش از آمریکا برگزار شد.

در همین راستا جمعیت العمل الاسلامی بحرین شماره جدید نشریه ای را در خصوص جنایات این فرد منتشر کرده است.

بر اساس این گزارش پس از نیم قرن استبداد و سرکوب بحرین با کنار رفتن معمار سرکوبگری  و قدرت امنیتی ناعادلانه و  ظالمانه  و  بد آوازه امنیت ملی نفس راحتی کشید.

او سالها بحرین را به یک زندان بزرگ ، و خانه ای پر از مشکل و پر از مفسدان اقتصادی تبدیل کرده بود که مشابه آن را فقط در کشورهای دارای سرکوبگری ، استبداد و مستبدین حرفه ای که مردمشان را خسته و حقوق آنها را سلب کردند، دیده می شود.

بر اساس گزارش جمعیت العمل الاسلامی بحرین، آیا بحرین بعد از او می تواند نسیم آزادی، دموکراسی و عدالت  را تنفس کند و صفحه ظلم ، بی عدالتی ، تبعیض و زندان های جنایی از بین برود و یا  اینکه میراث خلیفه بن سلمان به موقعیت و منصب دیگری  منتقل می شود و فقط چهره نخست وزیر تغییر می کند؟

همه آرزو می کنند که غیر از این باشد، اما فقط حاکمیت مسئول ماهیت مرحله آینده است و آیا او از این فرصت استفاده خواهد کرد یا دوباره به عادت قدیمی خود باز خواهد گشت؟

این شماره نشریه دوره تاریک و  ظالمانه ، استبداد تاریخ بحرین در زمان شخصیت معروف در زمینه سرکوب و طغیان و استبداد را بر ملا می کند  و درد و رنج ملت بحرین را در دوره گذشته توضیح می دهد که دلیل مشکلات مردم بحرین ملت بحرین نیستند، آنها مستحق دموکراسی عادلانه، حق شهروندی برابر، عزت و کرامت به عنوان حق ثابت و اصیل هستند و این ها یک لطف یا هدیه نیست؛ بلکه چنین کشوری با چنین ویژگی هایی بیانگر حقیقت آرزوها و درخواست های آنها است.

دکتر جواد عبدالوهاب، دکتر راشد الراشد، علامه شیخ عبد الله الصالح، ساهر عریبی، دکتر هاله الاسعد دبیر کل دانشگاه ملی مقاومت عرب ، هشام عبد القادر کاشناس یمنی،حسین الدیرانی رسانه ای از لبنان،هانی الریس نویسنده مقیم دانمارک از جمله نویسندگان این شماره از نشریه با محور ظلم و استبداد خلیفه بن سلمان هستند.

در پایان این گزارش آمده است؛ ما بحرین را دوست داریم و برای آن آرزوی خیر ، افتخار ، سربلندی ، سعادت ، عدالت و زندگی راحت را داریم والله ولی التوفیق.

علاقه مندان برای مطالعه نسخه پی دی اف این نشریه به آدرس ذیل مراجعه نمایند:

https://drive.google.com/file/d/۱lROjJZxBGAb۳۵WFsxEsBvkpgU۹pxdKtH/view?usp=sharing

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha