پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار

حوزه/ دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان قم گفت: به دلیل محدودیت های ناشی از ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی مصوب، بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکترسید حسین اخوان علوی، با اعلام اینکه نمایشگاه از تاریخ ۲۹ آذرماه تا ۵ دی ماه سال جاری در بستر وب برگزار می شود گفت: این نمایشگاه با پاسداشت و یادمان شهید هسته ای محسن فخری زاده و مرحوم حجت الاسلام دکتر موسویان، یکی از نخبگان برجسته بانکداری اسلامی آغاز به کار خواهد کرد.

وی با تاکید براینکه محور فعالیت های نمایشگاه براساس منویات مقام معظم رهبری با عنوان پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید خواهد بود، گفت: این دو بزرگوار با اینکه از چهره های ماندگار ملی کشور هستند اما هردو از نخبگان و تربیت یافتگان شهر کریمه اهل بیت(ع) محسوب میشوند.

زیر ساخت های برگزاری نمایشگاه مجازی فراهم است
رئیس پارک علم و فناوری استان قم با تاکید براینکه برخلاف وضعیت اقتصادی کشور فناوران و نخبگان فناور بدون توجه به آسیب های ناشی از شیوع کرونا در بستر رشد و توسعه و پیشرفت حرکت می کنند گفت:خوشبختانه حرکت رو به رشد و توسعه ای شرکت های فناور در دوران کرونا بسیار چشمگیر و قابل ستایش بوده است به طوری مورد توجه و تمجید مسئولان ارشد کشوری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تجربه برگزاری نمایشگاه در فضای وب تجربه ارزنده و مهمی خواهد بود گفت: بدون شک برگزاری نمایشگاه به صورت حضوری و چهره به چهره تاثیرگذاری و حس و حال خاصی دارد که قابل توصیف نیست و متاسفانه در سال جاری به دلیل شرایط ویژه از نعمت بزرگ حسن همجواری با غرفه داران و بازدیدکنندگان محروم هستیم.

دبیر نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار قم با تاکید براینکه سعی خواهیم کرد نمایشگاه فضای مجازی را با همان کمیت و کیفیت سال های گذشته برگزار کنیم گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی بار دیگر توانمندی و ظرفیت های فناوران را در مدیریت هوشمند جامعه با کمترین هزینه و در راستای تامین منافع و بهره وری اقتصادی کشور به منصه ظهور خواهد گذاشت.
مدیریت اقتصادی کشور باید هوشمند و فناورانه باشد

دکتر اخوان علوی به مهمترین برنامه‌های استانی هفته پژوهش و فناوری اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار و رونمایی از دستاوردهای جدید با رویکرد کارآفرینی و مهارت آموزی، برگزاری جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری استان، برگزاری جشنواره دانش آموزی و تجلیل از دانش آموزان پژوهشگر و فناور و برگزاری نشست‌های تخصصی و سمینارهای علمی پژوهشی از جمله اقدامات برنامه ریزی شده در این ایام است.

با اعلام کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هفته پژوهش و فناوری استان قم، نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار استان قم از ۲۹ آذرماه تا ۵ دی ماه برگزار خواهد شد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت www.qomtechfair.ir و  www.qomstpfair.ir مراجعه فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha