جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
متهم بمب‌گذاری در مسجد بلومینگتون مقصر شناخته شد

حوزه/ رهبر یک گروه شبه نظامی که متهم به بمب‌گذاری در مسجد دارالفاروق واقع در بلومینگتون در ایالت مینه‌سوتا بود، روز گذشته در دادگاه محکوم شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از fox۹، رهبر یک گروه شبه نظامیان نژادپرست ایلینوی که متهم به بمب‌گذاری در مسجد بلومینگتون در سال ۲۰۱۷ بود، در دادگاه مقصر شناخته شد.

یک هیئت منصفه روز چهارشنبه رهبر یک گروه شبه نظامی ضداسلامی در ایالت ایلینوی را به دلیل چندین مورد جرایم مختلف حقوق مدنی فدرال و یک جرم نفرت محور در ارتباط با بمب‌گذاری در سال ۲۰۱۷ در مرکز اسلامی دارالفاروق در بلومینگتون ، در ایالت مینه‌سوتا محکوم کرد.

جیلانی حسین به نمایندگی از شورای روابط اسلامی آمریکایی در بیانیه‌ای، حمله علیه جامعه ما و مسجد ما، و حمله علیه همه ادیان و تمامی اماکن دینی یک جرم جدی است و باید با متهمان برخورد شود.

اعضای جامعه اسلامی از این حکم ابراز خوشحالی کرده، با این  حال گفته‌اند که این مسئله در وضعیت کنونی جامعه و نفرت تغییری ایجاد نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این مایه آرامشی برای جامعه ماست اما نگرانی‌ها از بین نرفته‌اند و ما می‌دانیم که رشد حامیان برتری نژادسفید در سرتاسر ایالات متحده یک مشکل جدی است.

مایکل هاردی متهم اصلی پرونده، که سه سال پیش، به مسجد حمله کرد، در صورت تصویب نهایی، به گذراندن حداقل ۳۵ سال پشت میله‌های زندان فدرال محکوم خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha