پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
توزیع سه مرحله کمک‌های مؤمنانه در شهرستان شوش

حوزه/ مسئول هیئت و مجموعه فرهنگی مسجد امیرالمؤمنین شهرستان شوش، از توزیع سه مرحله کمک‌های مؤمنانه توسط این هیئت و مجموعه فرهنگی خبر داد.

حجت‌الاسلام علی امیری، مسئول هیئت و مجموعه فرهنگی مسجد امیرالمؤمنین شهرستان شوش، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، از توزیع سه مرحله کمک‌های مؤمنانه توسط این هیئت و مجموعه فرهنگی خبر داد و اظهار داشت: هیئت و مجموعه فرهنگی امیرالمؤمنین در راستای لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مؤمنانه اقدام به جمع‌آوری و توزیع سه مرحله کمک‌های مؤمنانه کرده است.

وی افزود: این کمک‌ها توسط خیرین و مؤمنین منطقه و طلاب مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان شوش جمع‌آوری‌شده و در مرحله اول ۶۰ گونی آرد، در مرحله دوم ۷۰ بسته غذایی و در مرحله‌ی سوم ۵۰  بسته غذایی توزیع شد.

حجت‌الاسلام امیری، در ادامه گفت: قیمت هر بسته غذایی حدود ۴۰۰ هزار تومان بوده که بین فقرا و نیازمندان منطقه کوی وهب شهرستان شوش که از محروم‌ترین مناطق در شهرستان شوش است، توزیع ‌شد.

مسئول هیئت و مجموعه فرهنگی مسجد امیرالمؤمنین به‌بیان‌دیگر فعالیت‌های صورت گرفته توسط این هیئت و مجموعه فرهنگی پرداخت و اذعان داشت: احداث سیل بند، کمک به مردم سیل‌زده، ضدعفونی کردن معابر شهری و خانه‌ها، و مشارکت در ساخت‌وساز و تعمیر خانه‌های نیازمندان از دیگر فعالیت‌های این هیئت و مجموعه فرهنگی است.

لازم به ذکر است این هیئت و مجموعه فرهنگی ۷۰ نیرو دارد که ۱۰ نفر از آن‌ها از طلاب مدرسه علمیه امام محمدباقر(ع) شهرستان شوش بوده و حجت‌الاسلام امیری نیز از اساتید همان مدرسه علمیه است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha