جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله یزدی

حوزه/ حجت الاسلام جعفری مهر گفت: یار دیرین امامین انقلاب، عمر شریف خود را در راه مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در عرصه های مهم و خطیر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از یاسوج، در پی ارتحال آیت‌الله شیخ محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام جعفری مهر، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام جعفری مهر، مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد به این شرح است:

انالله واناالیه راجعون

مَوتُ العالِمِ مُصیبَةٌ لا تُجبَرُ و ثُلمَةٌ لا تُسَدُّ، و هُوَ نَجمٌ طـمِسَ، و مَوتُ قَبیلَةٍ أیسَرُ مِن مَوتِ عالِمٍ.

مرگ عالم مصیبتی جبران ناپذیر و رخنه ای بسته ناشدنی است. او ستاره ای است که غروب می کند،  مرگ یک قبیله آسانتر از مرگ یک عالم است.

درگذشت عالم مجاهد، پارسا و گرانقدر حضرت آیت الله محمد یزدی موجب تاسف و تاثر فراوان گردید. این یار دیرین امامین انقلاب،  عمر شریف خود را در راه مبارزه برای پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن خدمت صادقانه در عرصه های مهم و خطیر همچون: ریاست قوه قضائیه، عضویت در مجلس خبرگان رهبری ، دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه، درخط مقدم انقلابیون صرف نمود.

این ضایعه اسفناک را به محضر امام عصر( عج )مقام معظم رهبری حفظه الله حوزه‌ های  علمیه‌، مراجع عظام تقلید، جامعه‌ی محترم مدرسین وهمه ارادتمندان آن مرحوم، به ویژه به خاندان مکرم و فرزندان محترم ایشان تسلیت عرض می‌ نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha