شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام نجم الدین طبسی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: ‌معتقدم مرحوم جعفر الهادی به مرگ طبیعی از دنیا نرفته است، بلکه براساس شواهدی، مورد ترور بیولوژیکی و مسمومیت غذایی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه،حجت الاسلام والمسلمین طبسی امروز در تجلیل از مقام علمی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر جعفر الهادی «خوشنویس» که در مجمع جهانی اهل بیت(ع) در قم برگزار شد، با بیان این که علم علما اکتسابی است و رحلت بعضی از عالمان دین که سالها صادقانه در حوزه تلاش علمی می کردند، خسارتی است که قابل جبران نیست، گفت: مرحوم جعفر الهادی یکی از این عالمان دین است که در انجام وظیفه صادق، متعهد، مسئول و... بوده است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: آن عالم ربانی از نظر اخلاقی کم نظیر، از نظر علمی و پژوهشی هم خستگی ناپذیر بود.در عرصه تبلیغ هم فردی موفق بود و همین امر سبب شد که  برای تبلیغ دین و تألیف کتب دائم در سفر باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، اظهار داشت: آن عالم ربانی خدمات زیادی به شیعه کرده بود و همین خدمات سبب شده که رحلت شان مایه تأسف باشد.

حجت الاسلام والمسلمین طبسی با بیان این که ۹۰ درصد کارهای حوزه بر روی شانه ۱۰ درصد از عالمان دین است که یکی از این افراد همین مرحوم جعفر الهادی بود، گفت: آن عالم ربانی همه دغدغه اش این بود که طلاب عالم، مبلغ، ادیب و خطیب... تربیت شوند تا بتوانند به دین و اسلام و جامعه خدمت کنند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: معتقدم مرحوم جعفر الهادی به مرگ طبیعی از دنیا نرفته است، بلکه براساس شواهدی مورد ترور بیولوژیکی و مسمومیت غذایی قرار گرفته چرا که در این سالها به کشوری برای تدریس بحث وهابیت رفته بود و این مسئله به مذاق بعضی افراد خوش نمی آمد و این افراد در صدد بودند آن عالم را از سر راه بردارند و این کار را هم انجام دادند، نظیر همان کاری که با دانشمند هسته ای و دفاعی فخری زاده انجام دادند و در آبسرد دماوند ترور کردند، چرا که حضور آن شهید را متناقض با منافع خود می دانستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha