سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
داوطلبان مسجد نوریچ، هر هفته به بی‌خانمان‌ها غذارسانی می‌کنند

حوزه/ اعضای مسجد جامع و سایر داوطلبان مسلمان در شهر نوریچ در انگلیس، هر هفته ۱۲۰ وعده غذایی را برای بی‌خانمان‌ها آماده می‌کنند تا خلاء موجود در کمک‌رسانی در ایام زمستانی را جبران کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از edp۲۴، اعضای مسجد جامع شهر نوریچ در انگلستان، با همکاری داوطلبان مسلمان، به صورت هفتگی ۱۲۰ وعده غذا برای بی‌خانمان‌ها آماده می‌سازند.

بنیاد اعتماد بنگلادش آنگلیان شرقی با همکاری اعتماد هاسینگ سنت مارتین، در ماه دسامبر، هر هفته ۱۲۰ وعده غذای پخته شده را که متشکل از «مرغ کاری» و «سبزیجات» می‌باشد،  در اختیار بی‌خانمان‌ها قرار می‌دهند. سپس داوطلبان محلی، بسته‌های غذای آماده شده را در خوابگاه‌های سرتاسر منطقه نوریچ توزیع می‌کنند.

دکتر یان شلدون ، مدیر اجرایی بنیاد سنت مارتین که در این حرکت مسلمانان را همراهی می‌کند در این باره گفت: ما بسیار خوش شانس هستیم که قادر بوده‌ایم در شهر نورویچ مواد غذایی قابل دسترسی برای افرادی که خسته یا بی‌خانمان هستند را آماده کنیم.

وی افزود: با این وجود وعده‌های غذایی پخته شده در روزهای یکشنبه محدود هستند و در همین راستا مسجدی‌ها متعهد شده‌اند که این خلاء را پرکنند که این همین پا پیش گذاشتن تاثیر زیادی داشته است.

جلال الدین ، ​​رئیس هیئت امنای مسجد جامع در ادامه افزود که جامعه مسلمانان بنگلادشی در نوریچ، کمک کردن به نیازمندان و بی‌خانمان‌ها را وظیفه خودش می‌داند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha