دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام توانی

حوزه/ سرپرست شوراهای حل اختلاف استان فارس از سازش به ارزش ۳ میلیارد ریال با تلاش اعضا شعبه ۲۲ مجتمع یک شورای حل اختلاف شیراز خبر داد.

حجت الاسلام مصطفی توانی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره در خصوص سازش پرونده ای به ارزش ۳ میلیارد ریال اظهار کرد:با توجه به بخشنامه ابلاغی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ریاست قوه قضائیه جهت ارجاع پرونده های بالاتر از صلاحیت به  شوراها جهت گسترش صلح و سازش یک فقره پرونده حقوقی با موضوع مطالبه چک به مبلغ  ۳۰۰میلیون  تومان به شعبه ارجاع شد.

وی در ادامه افزود: در این پرونده که به استناد ماده ۱۱ شوراهای حل اختلاف جهت مصالحه به  شعبه ۲۲ مجتمع یک شورای حل اختلاف شیراز ارجاع شده بود با سعی و تلاش اعضای شعبه طرفین به توافق رسیدند و صورتجلسه مصالحه تنظیم و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع صالح ارسال شد.

حجت الاسلام توانی در ادامه ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات اعضاء شعبه ۲۲ شورای حل اختلاف شیراز مبنی بر حل و فصل این اختلاف تصریح کرد: شورای حل اختلاف در زمینه حل و فصل دعاوی و ایجاد آرامش بین مردم در جامعه نقش مؤثر و سازنده ی دارد و باید این نهاد مردمی بیشتر مورد حمایت قرار بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha