پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ دیدار جوانان فعال در تبیین گام دوم انقلاب با آیت الله اعرافی

حوزه / مدیرحوزه های علمیه گفت: با توجه به برنامه ریزی، ساخت و تجهیززیرساخت ها طی سالهای اخیر هم اکنون ۲۰۰ طرح کلان تحول آفرین در حوزه های علمیه یا در حال اجرا و یا اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار جمعی از فعالان حلقه های میانی بیانیه گام دوم انقلاب و راهبران جوان انقلاب اسلامی اظهارکرد: امروز روح گفتمان تمدنی و کلان انقلاب اسلامی پیاده و در زیرساخت های حوزه تجلی پیدا می کند، روح کار ما در گفتمان انقلاب اسلامی وجود دارد که رویکرد نرم افزاری آن با تهیه ۲۰ سند بلند مدت ۲۰ ساله، اولین برنامه برنامه ۵ ساله با ۴۰ مضمون اصلی و ۹۰۰ برنامه پیش بینی شده و ۲۰۰ طرح کلان تحول آفرین در حال اجرا و آماده برای اجرای بروز و ظهور پیدا کرده است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه افزود: بعضی از طرح های ما با گام دوم انقلاب ارتباط جدی می تواند داشته باشد و ذیل یکی از کلان طرح های حوزه با عنوان «آمایش» و طرح مبتنی بر «کارویژه های روحانیت درعصر حاضر» با شناسایی ۲۰۰ مأموریت برای حوزه شناسایی در قلمرو درون حوزه، نظام اسلامی، جامعه اسلامی و بین الملل تببین شده است.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه هم اکنون ۷۰ کارویژه اولویت دار حوزه شناسایی و نسبت به آن برنامه علمیاتی تدارک دیده شده است، گفت: در این کارویژه نقش مسجد، آموزش و پرورش و ده ها طرح به صورت اولویت شناسایی و در حال انجام و پیگیری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مرکز راهبردی الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت حوزه علمیه اشاره کرد و اظهارداشت: این مرکز با توجه به سیاست هایی که دارد می تواند در این مسیر از بعد فکری تعامل خوب و سازنده ای با مجموعه جوانان فعال حلقه های میانی بیانیه گام دوم داشته باشد.

انتهای پیام  ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha