پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کاوه سماک باشی

حوزه / یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بازی در آثار دفاع مقدسی جزو علایق من است، چون کار در این حوزه را ادای دین به شهدا می‌دانم.

کاوه سماک‌باشی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه،اظهار کرد: برای من بیش از هر چیز دیگری آنچه  در انتخاب نقش‌هایم اهمیت دارد کیفیت فیلمنامه و سپس گروهی است که قرار است آن فیلم یا سریال را بسازند. جدا از این موضوع، محدودیت دیگری ندارم و خود را اسیر یکسری ملاحظات نمی‌کنم.

وی افزود: به شخصه فیلم‌های اجتماعی و دفاع مقدسی را بیش از دیگر ژانرها دوست دارم. درباره علاقه‌ام به فیلم‌های دفاع مقدسی همین اندازه بگویم که کار کردن در این ژانر را نوعی ادای دین به شهدا و رزمندگان محسوب می‌کنم، زیرا آنها برای ماه از جان خود گذشتند تا امروز بتوانیم زندگی راحتی داشته باشید. درضمن بازی در فیلم‌های دفاع مقدسی کوچکترین کاری است که می‌توانم انجام دهم.

این بازیگر اعلام کرد: وقتی در کارهایی که موضوعات آن به انقلاب اسلامی یا دفاع مقدس مربوط می‌شود حضور پیدا می‌کنم، دیگر برایم اهمیتی ندارد که برخی‌ها می‌خواهند چه چیزهایی در رابطه با آن بگوید، زیرا متاسفانه اینگونه باب شده وقتی بازیگری در کارهای اینگونه شرکت پیدا می‌کند به او برچسب بازیگر سفارشی را می‌زنند.

سماک‌باشی ادامه داد: دفاع مقدس می‌تواند الهام بخش فیلم‌ها و سریال‌های متعدد باشد، زیرا قهرمانانی که در آن حضور دارند با ارزش‌های پیوند خورده‌اند که فیلمسازی درباره آنها جذابیت بالای سینمایی دارد بدون آنکه بخواهد با شعار یا زیاده‌گویی آسیب ببیند.

وی در انتها تاکید کرد: اخیراً دردو کار با محوریت انقلاب اسلامی حضور یافته‌ام. کار اول ساخته مسعود ده نمکی با نام «دادستان» است. در این فیلم موضوعات سیاسی معاصر مدنظر است. در سریال دوم نیز که «روزهای ابدی» نام دارد حوادث ابتدای انقلاب روایت می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha