دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
براتعلی صالحی

حوزه/ مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل تخلفات عدیده دست به دامان امام جمعه این شهر شد.

براتعلی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه » با اشاره به بازدیدی که از بازار دیشموک داشته است، اظهار کرد: طی یک هفته دو بار از بازار این شهر بازدید کردیم که در بازدید امروز معلوم شد که بسیاری از اصناف در این شهر به دنبال رعایت قانون نیستند.

مدیر کل تعزبرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این آشفتگی در بازار دیشموک تنها با کار فرهنگی حل می شود که باید دستگاه های فرهنگی پای کار بیایند، چرا که چنین وضعیتی نیاز به فرهنگ سازی دارند.

صالحی در ادامه گفت کلکسیونی از تخلفات را در این شهر دیدم از گران فروشی گرفته تا عدم ارائه فاکتور و عدم رعایت بهداشت و همچنین تداخل صنفی و بدتر از همه اینکه مردم نیز با آنها گاهی همراهی می کردند.

وی ادامه داد: به وضوح مشاهده کردیم که خود مردم اجازه نمی دهند با متخلفین برخورد کنیم و اگر قصد برخورد با یک صنف متخلف را داشتیم مردم شدیداٌ مخالفت می کردند.

این مسئول با درخواست از نهادهای فرهنگی، خاطر نشان کرد: دست به دامان امام جمعه محترم، امامان جماعت، بسیج و هنرمندان می شویم تا بیش از این شاهد تخلف در بازار دیشموک نباشیم.

وی، وضعیت رعایت پروتکل های بهدشتی را بد توصیف کرد و گفت: تنها 10 تا 20 درصد مردم از ماسک استفاده می کردند، در حالی که هنوز کرونا به سرعت در حال شیوع است و روزانه جان بسیاری از مردم را می گیرد.

انتهای پیام / 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha