شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت الاسلام منابی رییس اداره تبلیغات اسلامی اهواز

حوزه/ جلسه کارگروه تجربه نگاری فرهنگی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) با ریاست سازمان تبلیغات شهرستان اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه کارگروه تجربه نگاری فرهنگی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) به ریاست سازمان تبلیغات شهرستان اهواز برگزار شد.

هدف از این جلسه، استفاده از دانش‌های ضمنی فعالان فرهنگی اهواز، تبدیل آن‌ها به دانش مکتوب و استخراج یک مدل و الگو از این دانش‌ها برای فعالیت‌های فرهنگی در سطح کشور است.

در این جلسه حجت‌الاسلام منابی، رئیس سازمان تبلیغات اهواز، دکتر مجید مبینی، مسئول کارگروه تجربه نگاری، و دکتر کوهی، دکترای آینده‌پژوهشی حضور داشته و ریاست جلسه نیز با حجت‌الاسلام منابی بوده است.

در ابتدای این جلسه حجت‌الاسلام‌ منابی، مدیر تبلیغات اسلامی اهواز، به بیان گزارشی از وضعیت فرهنگی شهر اهواز، فعالیت‌های صورت گرفته و معرفی برخی فعالان فرهنگی موفق این شهرستان پرداخت و به‌ضرورت مطالعه تجربه‌نگارانه و کشف الگوی کنش فرهنگی این فعالان تأکید کرد.

در ادامه این جلسه دکتر مبینی، تجربه نگاری، شیوه‌های فعالیت‌های تجربه نگارانه، چگونگی مطالعه تجربه‌نگارانه، و ابعاد مختلف پژوهشی و ترویجی این امر را مورد بررسی قرار داده و گزارشی از کتاب‌هایی که  کارگروه تجربه نگاری فرهنگی پژوهشکده باقرالعلوم(ع) منتشر کرده ارائه داد.

لازم به ‌ذکر است تهیه پایان‌نامه و گزارش‌های تصویری  از فعالیت‌های فرهنگی و فعالان فرهنگی اهواز از مصوبات این جلسه بوده که دکتر کوهی، مسئولیت این امر را به عهده گرفتند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha