پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مديريت حوزه علميه خواهران مازندران، اختتاميه جشنواره علامه حلي

حوزه/ معاون پژوهش حوزه‌ علمیه خواهران مازندران، از برگزاری دوازدهمین جشنواره علامه حلی استانی در شهرستان بابل خبر داد و گفت: در این جشنواره، طلاب آثار پژوهشی خود را در بخش های تالیف، تصحیح و ترجمه و در قالب مقاله، تحقیق پایانی، پایان نامه ارائه کردند که تعداد آثار ارسالی این دوره  ۸۷۵ اثر می‌باشد.

خانم فاطمه اردشیری، معاون پژوهش حوزه‌ علمیه خواهران مازندران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران بیان کرد: پنجمین جشنواره استانی علامه حلی به صورت حضوری برای برگزیدگان رتبه های یک تا سه و از طریق فضای مجازی برای معاونین و دیگر طلاب برگزار شد.

وی افزود: در این جشنواره، طلاب آثار پژوهشی خود را در بخش های تالیف، تصحیح و ترجمه و در قالب مقاله، تحقیق پایانی، پایان نامه ارائه کردند که تعداد آثار ارسالی این دوره  ۸۷۵ اثر می‌باشد.

وی تصریح کرد: تعداد ۵۰۷ اثر از سوی حوزه علمیه خواهران مازندران، ۲۴۴ اثر از طرف حوزه علمیه برادران و ۱۲۴ اثر از حوزه علمیه منطقه بابل به دبیر خانه پنجمین جشنواره استانی علامه حلی ارسال شد که در بین مدارس علمیه خواهران مازندران، بیشترین شرکت کننده را مدرسه علمیه الزهراء (سلام الله علیها)  ساری با ۱۲۹ اثر داشته است.

معاون پژوهش حوزه‌ علمیه خواهران مازندران ادامه داد: در پنجمین جشنواره استانی علامه حلی، ۱۹ اثر از مدارس علمیه خواهران، پنج اثر از حوزه علمیه برادران مازندران و پنج اثر نیز از حوزه علمیه منطقه بابل برگزیده شد و از صاحبان اثر تجلیل به عمل آمد.

وی خاطر نشان کرد: از بین آثار ارسالی به این دوره از جشنواره؛ ۷۸۴ اثر در بخش مقالات، ۱۸ مقاله از سطح یک تا چهار برگزیده و حائز رتبه شد.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha