سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسن زاده ، امام جمعه موقت اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده گفت: مسیر مذاکره یک مسیری است که نباید بحث اقتصاد، فرهنگ، سیاست، و دیپلماسی کشور متوقف به آن شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابوالحسن حسن‌زاده، استاد حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به درپیش بودن چهلم شهید فخری زاده بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این دانشمند کم‌نظیر یا بی‌نظیر ناشناسی او برای مردم بود و عموم مردم این شهید عزیز را تا قبل از شهادتش نمی‌شناختند! امیدواریم که خداوند متعال درجات او را متعالی گرداند و خون به‌ناحق ریخته شده‌اش را خون پرثمری قرار دهد.

وی افزود: دخالت مستقیم و مباشرت رژیم صهیونیستی در این ترور کاملاً مشهود بوده و همه می‌دانیم که رژیم صهیونیستی، مخالف سرسخت برجام بوده و تحلیلی وجود دارد که می‌گوید رژیم صهیونیستی تلاش دارد مانع ورود دوباره امریکا به برجام شود.

استاد حوزه علمیه خوزستان، در ادامه خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرموده بودند که نباید سرنوشت کشور را به مذاکرات و برجام پیوند زنیم؛ لذا برجام مسیری است که طی شده و نتایجش را دیدیم و نباید بحث اقتصاد، فرهنگ، سیاست و دیپلماسی کشور متوقف به آن شود.

وی در ادامه اظهار داشت: همان‌طور که می‌دانید ترور شهید شهریاری قبل از برجام و در دوره‌ی ریاست جمهوری اوباما بوده و ترور شهید فخری زاده در دولت ترامپ، فلذا این ترورها باید این درس را برای دولتمردان ما داشته باشد که فرقی بین دموکرات‌ها و جمهوری خواهان نیست فقط همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند؛ جمهوری خواهان دشمنی خود را آشکارا بیان می‌کنند ولی دموکرات‌ها دشمنی خود را مخفی کرده و دست چدنی خود را زیر دستکش مخملی پنهان می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن‌زاده با اشاره به آیه ۱۹۴ سوره بقره مبنی بر «فَمَنِ اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ»، تصریح کرد: حالا که دشمنان ما دست به ترور دانشمند هسته‌ای ما زدند ما نیز باید پاسخ ترور را با ترور دهیم و مقابله‌به‌مثل کنیم ولی باید با عقلانیت عمل کرده و شتاب‌زده عمل نکنیم.


انتهای پیام./

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha