یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
قرآن

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از صدور ۲۵۰ گواهینامه عمومی و تخصصی قرآنی در سال جاری(۱۳۹۹) در استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جواد احمدی منفرد امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره امور قرآنی استان یکی از مجموعه‌های پرتلاش قرآنی استان است که طی سال‌های ۹۳ تا ۹۷ به مدت ۵ سال متوالی از طرف سازمان دارالقرآن الکریم موفق به کسب رتبه برتر در بین تمامی ادارات امور قرآنی استان‌های کشور شده است. 

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان در ادامه افزود: واحد آموزش این اداره قرآنی، در طول سال اقدام به برگزاری دوره‌های متنوع قرآنی اعم از تخصصی و عمومی با همکاری موسسات و مراکز قرآنی استان می‌کند و در این زمینه نیز موفقیت بسیار زیادی را در سطح کشور کسب کرده است. 

احمدی منفرد در ادامه خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰۰ گواهینامه در رشته‌های تخصصی تربیت مربی انس کودک با قرآن، تربیت معلم روخوانی و روانخوانی، تربیت معلم مفاهیم و تعداد ۱۵۰ گواهینامه عمومی روخوانی و روانخوانی ویژه کادر وظیفه نیروهای نظامی و انتظامی استان صادر شده است. 

احمدی منفرد همچنین تصریح کرد: در آزمون تخصصی اعطاء مدرک تخصصی به حفاظ در استان ۱۰۰ نفر ثبت نام کردند، ولی به دلیل بیماری همه گیر کرونا تعداد ۵۰ نفر در آزمون مرحله اول که به صورت کتبی برگزار شد، حضور یافتند. از این تعداد نیز ۳۵ نفر پذیرفته شدند و در آزمون مرحله دوم شرکت کردند. 

رئیس اداره امور قرآنی استان همچنین از برگزاری کلاس حفظ جزء ۳۰ در استان خبر داد و خاطر نشان کرد: در حال حاضر تعداد ۴ کارگاه سبک زندگی قرآنی به صورت مجازی در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود. 

وی همچنین برگزاری دوره‌های تربیت مربی سبک زندگی قرآنی، تربیت مربی صوت و لحن، تربیت مربی حفظ قرآن کریم و تربیت مربی قرائت سطح ۶ را از دیگر برنامه های در دستور کار اداره امور قرآنی دانست و افزود: ثبت نام اولیه و آزمون‌های مقدماتی این دوره ها انجام شده است و به زودی این دوره‌های تخصصی در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha