پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
علمای بحرین

حوزه/ علمای بحرین به مناسبت روز شهید گفتند: ما در راه شهدا باقی خواهیم ماند و تا تحقق مطالبات عادلانه سیاسی و باز پس گیری حقوق سلب شده ملّت این راه را ادامه می دهیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، علمای بحرین با صدور بیانیه ای به مناسبت روز شهدای بحرین گفتند: در روز عید شهدا، روحیه جانفشانی به آغوش وطن باز می گردد، همت ها بر انگیخته می شود و ملت عزّتمند بحرین عهد و پیمانی که ده سال پیش بسته اند، یاد آور و زنده می کنند و هر چقدر که زمان طولانی شود تا تحقق مطالبات هرگز تسلیم نخواهند شد و این عهد و پیمان با خون و اراده ملت وفادار و پایدار بحرین مُهر شده است.

صبر و پایداری ملت بزرگ ما به پیروزی حتمی منتهی خواهد شد

علمای بحرین ادامه دادند: ای شهدای بحرین به شما بشارت می دهیم که به یاری خداوند متعال این مسیر تا رسیدن به آرمان های شما ادامه خواهد داشت و صبر و پایداری ملت بزرگ ما به پیروزی حتمی منتهی خواهد شد.

ما مسائل عادلانه به ویژه مسئله فلسطین وفادار باقی خواهیم ماند

علمای بحرین بار دیگر با شهدا تجدید پیمان کرده و افزودند: ما به وطن عزیزمان و هویت، گرایش و امت اسلامی و مسائل عادلانه به ویژه مسئله فلسطین وفادار باقی خواهیم ماند و عادی سازی خیانت آمیز روابط با دشمن صهیونیستی دلیلی بر جدایی نظام ها و دولت ها در کشور های اسلامی از اراده مردمی است و مصیبت ها و فاجعه هایی که بر سر ملت ها آورده می شود، منجر به نابودی حاضر و آینده می شود و کنترل امت را در اختیار دشمنان قرار داده و منافع ملت های عربی و اسلامی را مورد تهدید قرار می دهد.

راه شهدا را تا تحقق خواسته های عادلانه ادامه خواهیم داد

علمای بحرین در ادامه بیانیه تأکید کردند: ما در راه شهدا باقی خواهیم ماند و تا تحقق مطالبات عادلانه سیاسی و باز پس گیری حقوق سلب شده ملّت این راه را ادامه می دهیم و این یک مسئله اساسی است و علمای مخلص ما بر این مسئلهِ ثابت و سرنوشت ساز اصرار دارند.

علمای بحرین با بیان اینکه به آزادگانی که در پشت میله های زندان های تاریک قرار دارند و به فرزندانمان که در دریا ها و دره ها از دست دادیم و با هر مجروحی که همچنان با درد دست و پنجه نرم می کند و کسانی که از روی ظلم و ستم آواره شدند، وفادار باقی خواهیم ماند، خطاب به شهدا بیان داشتند: ای شهدای راه کرامت، عدالت و حق، همسو با راه و روش و هدف شما باقی خواهیم ماند تا به اذن الله به آرمان های عادلانه شما برسیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha