شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بخش بهمن

حوزه/مراسم مجازی بزرگداشت دانشمند هسته ای، شهید فخری زاده با حضور تعداد محدودی از مسئولین و مردم، در دفتر امام جمعه بخش بهمن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده در نشست مجازی یادبود شهید فخری زاده که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: شخصیت‌هایی چون شهید فخری‌زاده شهادت پاداش خدمات و زحمات آنهاست و سزاوار نیست امثال این شهید بزرگوار، مرگشان به جز شهادت باشد.

وی افزود: شهید فخری زاده تلاش های ماندگار و خدمات زیادی را در طول عمر شریف خود گمنامانه و مخلصانه انجام داد. از ترسیم نقشه راه صنعت هسته‌ای گرفته تا ساخت کیت تشخیص کرونا، که تنها بخشی از خدمات این شهید بزرگوار است.

 امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: قطعاً هدف دشمن از این جنایت، بر زمین ماندن فعالیت‌های علمی و برنامه‌های پژوهشی است و تلاش می کند از طرق گوناگون از جمله تحریم، تهدید و ترور مانع پیشرفت علمی کشور شود.

حجت الاسلام علیزاده هشدار داد: آشوبگران فضای مجازی تلاش دارندکه القا کنند ایران شکست اطلاعاتی خورده و سطح اطلاعاتی ما را پایین بیاورند، در حالی که در ترور شهید فخری زاده بیش از ده سازمان اطلاعاتی غربی، عبری و عربی به میدان آمده بودند و این نشان از قدرت ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha