یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
طاهری

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به شرایط کرونایی موجود، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در تولید و نشر محتوای فاخر فرهنگی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری، عصر امروز در دیدار با رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیلم، به شرایط کرونایی موجود اشاره کرد و خواستار بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی در تولید و نشر محتوای فاخر فرهنگی شد و گفت: لازم است با تعامل با دیگر نهادها و فعالان فرهنگی ـ تبلیغی شهرستان، به یک هم‌افزایی در مسیر تحقّق اهداف تعیین شده توسط رهبر معظم انقلاب برسیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: بیشترین آسیبی که کرونا زده، این است که اجتماعات ما را هدف قرار داده، چرا که بسیاری از مناسک و فعالیت‌هایی مثل نمازهای جمعه و جماعات، مجالس عزاداری و هیئات مذهبی، زیارت‌ها و زیارتگاه‌ها، پیاده‌روی اربعین و... اجتماع‌ محورند و باید تلاش شود و راهکارهای جایگزین مثل تولید محتوا در فضای مجازی را در دستور کار قرار داده و از آن فضا بیشتر بهره بگیریم.

وی، کرونا را یک جنگ بیولوژیک دانست و ادامه داد: فردا ممکن است ابزار جنگی قویتر از این هم نیز تولید کنند و ارتباطات حضوری و تجمعات را از این هم سخت‌تر کنند، بنابراین ما باید آماده باشیم و کار را جدی پیش ببریم و در این شرایط، خود را در یک جنگ جدید ببینیم و برای مقابله، خود را مجهز کنیم.

حجت الاسلام جباری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیلم نیز در این نشست با بیان گزارشی از فعالیت‌ها، به تبیین روحیه جهادی موجود و فعالیت‌های ارزشمند شهرستان دیلم در این شرایط سخت پرداخت و با تشریح برخی مشکلات و تنگناهای موجود، خواستار رسیدگی و مرتفع کردن مشکلات برای ایجاد توان بیشتر برای حرکت پرشتاب در شهرستان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha