جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
گله دار

حوزه/ با حضور ائمه جمعه اهل تسنن و تشیع مراسم گرامی داشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه در شهر گله دار به میزبانی مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، همزمان با سالروز شهادت آیت الله مفتح، مراسم گرامیداشت هفته وحدت حوزه و دانشگاه امروز با حضور ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن، رئیس دانشگاه، فرمانده سپاه، دانشجویان و طلاب و روحانیون اهل تشیع و تسنن، به میزبانی مدرسه علمیه خواهران فاطمه الزهرا(س) شهر گله دار در سالن اجتماعات این مدرسه علمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم شیخ منصور حسینی امام جمعه اهل تسنن به هدف از ایجاد وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و گفت: طبق بیانات حضرت امام خمینی(ره) هدف از وحدت حوزه و دانشگاه این است که دشمنان ما را از همدیگر جدا نکنند.

وی تصریح کرد: ما حوزویان مسئولیت خدمت رسانی به جامعه را بر عهده گرفته ایم و باید در خدمت مردم و تمامی اقشار جامعه باشیم و نیاز خود را با دانشگاهیان و علوم روز هماهنگ کنیم.

همچنین، حجت الاسلام گنجی، امام جمعه اهل تشیع، در ادامه با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: دو قشر حوزه و دانشگاه به منزله دو بال برای انقلاب هستند که اگر یکی از این بال ها آسیب ببیند بال دیگری به تنهایی نمی تواند پرواز بلکه سقوط می کند.

امام جمعه شهر گله دار به نقش طلاب و دانشجویان در عصر حاضر اشاره و تاکید کرد: حوزه و دانشگاه امروزه مسئولیت خطیر دارد و زمانی میتواند این مسئولیت را به نحو احسن انجام دهد که با وحدت و همدلی جلو رود و در راستای دشمن حرکت نکند بلکه در راستای منویات مقام معظم رهبری و معمار کبیر انقلاب(ره) حرکت کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha