جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 933731
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
امام جمعه محمدیه

حوزه /  امام جمعه محمدیه گفت: رانندگان انسان های باشرافت و تلاشگر و مردان جهادی عرصه کار و تلاش هستند که حلقه وصل توسعه و تولید را تشکیل می دهند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام بهالدین آقا حسینی صبح امروز در دیدار با مسئولین امور حمل و نقل و رانندگان شهرستان محمدیه ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) گفت: امروز باید تلاش کنیم مسیر خدمت به مردم با قوت بیشتری ادامه یافته و ضمن رفع برخی مشکلات، توسعه و آرامش و آسایش مردم را بیش از پیش فراهم آوریم.

امام جمعه محمدیه بیان کرد: کار و تلاش های شما باعث پیشرفت و سربلندی در چرخه  اقتصادی کشور شده است و انتظار می رود این گام های بسیار بزرگ شما در راستای شکوفایی کشور موثر باشد.

وی اظهار کرد: پرواضح است که کارآمدی تمامی بخش‌های تولید، صنعت، گردشگری، خدمات و اجرای طرح‌های عمران و توسعه در کشور و استان مرهون وجود فعالان حوزه حمل و نقل جاده‌ای بوده و نبض توسعه اقتصادی در دستان توانمند رانندگان است.

امام جمعه محمدیه گفت: رانندگان انسان های باشرافت و تلاشگر و مردان جهادی عرصه کار و تلاش هستند که حلقه وصل توسعه و تولید را تشکیل می دهند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha