سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
جشنواره کتابخوانی رضوی

حوزه/ اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت بیش از یک میلیون و هفتصد هزار نفر در این جشنواره به میزبانی حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام به میزبانی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) برگزار می‌شود.

این مراسم در سالروز ولادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار از ساعت ۹ الی ۱۲ یکشنبه ۳۰ آذر ماه ۹۹ در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها خواهد بود.

لازم به ذکر است: این جشنواره هر ساله با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی با موضوع سیره رضوی و پاسداشت ارزش‌های کریمان و کریمه اهل‌بیت عصمت و طهارت‌ علیهم‌السلام در مشهد مقدس در حرم مطهر امام رضا علیه السلام برگزار می شده و امسال در شهر مقدس قم و در جوار مضجع شریف حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار خواهد شد.

گفتنی است: در دهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی بیش از یک میلیون و هفتصد هزار نفر در گروه های سنی مختلف کودک، نوجوان و بزرگسال در قالب‌های داستانک نویسی، روزنامه کتاب، مسابقات چهارگزینه ای، پویش کتابخوانی و فعالیت های گروهی شرکت کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha