دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه / حجت الاسلام محمدی گفت : ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار فرصت مغتنمی است تا از زحمات این عزیزان که در ایام کرونا هم زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند قدردانی شود

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام عبدالله محمدی، امام جمعه میانه در آیین تجلیل از پرستاران نمونه گفت: پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا شبانه‌روزی در حال جهاد و ایثارگری هستند و ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار فرصت مغتنمی است تا از زحمات این عزیزان که در ایام کرونا هم زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند، قدردانی شود.

وی ادامه داد: پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا شبانه‌روزی درحال جهاد و ایثارگری هستند و این شغل ارزشمند علاوه بر جایگاه اجتماعی والا دارای ثواب الهی نیز می‌باشد.

امام جمعه میانه  افزود: در وضعیت کرونایی بارسنگینی بر دوش پرستاران عزیز بوده و نیاز است گاهی از آنان، پرستاری کنیم. برخی به خدمات مجموعه بهداشت و درمان و کادر درمان شهرستان به ناحق نقد می کنند که دور از انصاف است.

حجت الاسلام محمدی ادامه داد: از بدو شیوع کرونا در میانه تمامی مسئولان و نهادهای مرتبط دست به دست هم دادند تا در مقابله و پیشگیری از شیوع این ویروس اقدامات لازم انجام شود و امروز ما نیازمند همکاری مردم در قطع زنجیره انتقال هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha