پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
عکس

حوزه/ برنامه های اداره اساتید حوزه علمیه خواهران در هفته گرامیداشت مقام معلم اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، صدیقه سیدتاج الدین در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: هم‌زمان با فرارسیدن سالروز شهادت مجاهد شهید مرتضی مطهری و روز تکریم مقام استاد، اداره اساتید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران ضمن پاسداشت مقام این معلم شهید، برنامه‌هایی را در دست اجرا و اقدام دارد.

وی ادامه داد: انتشار روزنگار هفته تکریم مقام استاد و ارائه محتواهای متناسب علمی ذیل هر عنوان، پیگیری تخصیص و واریز هدیه تکریم مقام استاد برای اساتید دارای تدریس در دو نیمسال جاری از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس اداره ارتقاء و ارزیابی اساتید مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران اضافه کرد: در این ایام دو ویژه وبینار با موضوع «عزتمندی استاد و جلوه‌های نورانی آن در تربیت طلبه تراز اخلاقی» با ارائه حجت‌الاسلام‌ و المسلمین فاضل مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و «گام‌های تدریس کیفی» با ارائه حجت‌الاسلام حکیم برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: اعتقاد و باور اداره اساتید مرکز مدیریت بر این است که همراهی، جلب مشارکت و ایجاد حس تعلق پذیری به نظام آموزشی در اساتید مجموعه، سبب پویایی این نظام بوده و تعریف سازوکارهای حسن اعتماد اساتید از فعالیت‌ها و کارویژه‌های این اداره تلقی می‌شود.

سیدتاج الدین اظهار کرد: نخستین روز هفته گرامیداشت مقام معلم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با عنوان «عزت نفس و جلوه های نورانی آن در تربیت اخلاقی طلبه تراز» آغاز می شود و به ترتیب «استاد و نشاط علمی»، «من یک معلم هستم»، «استاد و فریضه جهاد تبیین»، «استاد و نقش موثر در گفتمان علمی و فرهنگ دینی»، «استاد و گام های تدریس کیفی»، و «استاد و انس با فناوری های نوین آموزشی» عناوین دیگر روزهای این هفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha