جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیمای صالحان

حوزه/ مجموعه سه جلدی "سیمای صالحان" به همت حسین خادمی از سوی انتشارات واژه‌پرداز به زیور طبع آراسته شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجموعه سه جلدی "سیمای صالحان" به همت حسین خادمی از سوی انتشارات واژه‌پرداز به زیور طبع آراسته شد.

بر اساس این گزارش: این سه جلد به تازگی با عناوین"خاص الخاص"، "علمای مجاهد" و "العلما" منتشر شده و در آن ها با محوریت بیانات منتشر شده مقام معظم رهبری، اکثر مطالبی که معظم له در خصوص هر کدام از علمای شیعه از زمان حضور ائمه اطهار (ع) تاکنون بیان فرموده اند، جمع آوری شده و تدوین یافته است.

این گزارش می افزاید: جلد نخست این مجموعه که عنوانش"خاص الخاص" است، مشتمل بر بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص علما از نسل بعد از مرحوم شیخ ‌انصاری تا مراجع و علمای معاصر حضرت امام (ره) است و در آن به نکات مهمی از مقام معظم رهبری درباره عرفان نظری، عرفان عملی، سلوک و نحوه تربیت شاگرد در سیره این بزرگان پرداخته شده است.

همچنین جلد دوم این مجموعه که "علمای مجاهد" نام دارد، مشتمل بر بیانات حضرت آقا درباره علمای عظام از میرزای شیرازی تا معاصرین همچون شهید نواب صفوی و مرحوم آیت الله طالقانی با رویکرد پرداختن به منش و سیره مبارزاتی علماست.

بنابر این گزارش، جلد سوم این مجموعه با نام "العلما" از زندگی علمای همدوره ائمه اطهار(ع) آغاز شده و به دوران شیخ اعظم انصاری خاتمه یافته که در این جلد، بیانات رهبر فرزانه انقلاب درباره هر بُعدی از زندگی این ستارگان درخشان علم و تقوا و جهاد، جمع آوری و تدوین شده است.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha