شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جامعه اسلامی بلومفیلد، ۵۰۰ جعبه مواد غذایی به نیازمندان داد

حوزه/ اعضای جامعه اسلامی بلومفید در انگلستان با بیش از ۲۰ داوطلب و در همکاری با یک کلیسای محلی، موفق به جمع آوری ۵۰۰ جعبه مواد غذایی برای نیازمندان شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از courant، جامعه اسلامی با همکاری یک کلیسا و چند گروه داوطلب در بلومفیلد انگلستان، موفق به جمع آوری ۵۰۰ جعبه مواد غذایی برای نیازمندان شدند.

شفیع احمد ، یک مهاجر پاکستانی که در ویندزور کار می‌کند ، از طریق یک کمپین گوفاندمی نزدیک به ۱۸ هزار دلار کمک مالی برای این کمپین  جمع آوری کرد. وی همچنین از یک حزب سیاسی در پاکستان و دوستانش در جوامع مسلمان و سیک‌ها و دیگر فعالان در مسابقات کمک خواسته و در نهایت این گروه موفق شدند ۵۰۰ جعبه غذایی را جمع آوری کرده و تا روز شنبه آن  را به کلیسا تحویل دهند.

احمد گفت:  هنگامی که دیدم مردم در زمان عید شکرگذاری برای سیر کردن شکم خانواده‌هایشان با مشکل روبرو هستند به این نتیجه رسیدم که تا  کریسمس فرصت داریم کاری انجام دهیم. اگر من حداقل یک هفته قبل از کریسمس بتوانم این کار را انجام دهم ، آنها دیگر نگران غذا نخواهند بود. آنها می‌توانند به جای نگرانی در مورد غذا ، پولشان را برای اسباب بازی‌های بچه ها یا چیزهای دیگری خرج کنند.

وی افزود: این کار سختی بود ، اما [دوستانم] کنار من ایستادند ، و آنها گفتند،  بیایید این کار را انجام دهیم.  

به این ترتیب جعبه‌های غذا را از طریق یک بانک غذا که توسط شفع احمد و جامعه محلی ترتیب داده شده دریافت کردند. این جعبه‌ها حاوی مواد اولیه از جمله ماکارونی، برنج، غلات و غیره  بود که روز شنبه در صندوق عقب ماشین‌ها بارگیری شدند. بزرگترین مانع بر سر راه داوطلبان، محدودیت‌های قرنطینه بود که به آن‌ها اجازه نمی‌داد مواد غذایی را به صورت عمده خریداری کنند و مجبور شدند چندین بار برای خرید، به فروشگاه سر بزنند.

احمد گفت که این گروه حدود ۲۰ داوطلب داشت که طی دو هفته گذشته برای جمع‌آوری پول و خرید غذا کار می‌کردند. جعبه ها در مسجد جعفریه در میدفیلد جمع شده و صبح روز شنبه به بلومفیلد ارسال شدند. وی گفت: بیشترین هزینه مربوطه اجاره و بارگیری کامیون‌ها بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha