یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تبریز

حوزه / بدون تردید مناسبتی شایسته تر از میلاد اسوه صبر و ایثار حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار و قدردانی از تلاش و کوشش و تکریم این عزیزان نمی توان یافت

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین علی نعمت زاده امام جمعه، معصومه پاشایی نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی، داود گرشاسبی فرماندار شهرستان مرند، آقای صمد طاهری مدیر شبکه بهداشت و خانم زینب فدائی درمان شهرستان مرند و رییس سازمان نظام پرستاری مرند و جلفا ، بمناسبت روز پرستار پیامی مشترک صادر کردند.

مقام معظم رهبری: «وقتی می‌بینم بعضی‌ها همین چیز ساده، همین ماسک را نمی‌زنند من از آن پرستار واقعاً خجالت می‌کشم».

پنجم جمادی الاولی (سی ام آذر ماه) خجسته زادروز بانوی کربلا، اسوه نیکی‌ها و پرستار دل‌های زخم دیده است. به یقین نامگذاری این روز بزرگ به نام پرستار در نظام جمهوری اسلامی برای قدر دانستن و ارج نهادن به مقام والای پرستاران از ارزشی والایی برخوردار است.

این روزها پرستاران سراسر کشور در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی در قبال سلامت جامعه به عهده دارند و در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته، شهدایی را نیز در این راه تقدیم جامعه نموده اند. بی شک این جهاد و از خودگذشتگی این عزیزان همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پرستاری در تاریخ این مرز و بومخواهد ماند. قطعا مردم و نسل آینده از وجود مجاهدان حوزه سلامت بر خود خواهد بالید و قدردان زحمات خانواده‌های پرستاران ایثارگر خواهند بود و البته اجر و ثواب ایثار شما با خداوند متعال است.

بدون تردید مناسبتی شایسته تر از میلاد اسوه صبر و ایثار حضرت زینب کبری (س) به عنوان روز پرستار و قدردانی از تلاش و کوشش و تکریم این عزیزان نمی توان یافت. سالروز ولادت پرستار ستاره های درخشان ایمان و عفت، حضرت زینب (س) را به یکایک پرستاران و منادیان انسانیت و مدافعان سلامت تبریک و تهنیت عرض می نماییم و از درگاه ایزد سبحان توفیقات روزافزون را در تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواستاریم.

علی نعمت زاده، امام جمعه شهر مرند
معصومه پاشایی، نماینده مردم شریف شهرستان های مرند و جلفا در مجلس
داود گرشاسبی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مرند
صمد طاهری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرند 
زینب فدائی، رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری مرند و جلفا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha