دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دبیر جشنواره کتابخوانی رضوی

حوزه/ تولید محتوا و حضور در فضای مجازی، ارائه موضوعات فردی، خانوادگی و گروهی، ارزیابی کودکان و نوجوانان مستعد و صحت سنجی که مهم‌ترین تمایز این جشنواره نسبت به سال‌های گذشته بوده که در این دوره بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، رمضانی، دبیر جشنواره کتابخوانی رضوی ضمن ارائه گزارش از روند برگزاری دهمین جشنواره گفت: این جشنواره طی پنجمین سال متوالی با همکاری دستگاه‌های مختلف برگزارشده است که بزرگ‌ترین رویداد و رخداد کتاب‌خوانی کشور محسوب می‌شود.

رمضانی افزود: ترویج فرهنگ رضوی، رشد معنوی، آشنایی با سیره رضوی و اهل‌بیت(ع) از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره بوده که در سنین مختلف و با موضوعات گوناگون به مرحله اجرا درآمده است.

وی خاطرنشان کرد: افزودن مباحث مختلف به مجموعه موضوعات جشنواره، معرفی منابع جدید، تطبیق شرایط جشنواره با انتشار ویروس کرونا از جمله اقداماتی بوده که نسبت به دوره‌های قبل اضافه‌شده است.

دبیر جشنواره تأکید کرد: تولید محتوا و حضور در فضای مجازی، ارائه موضوعات فردی، خانوادگی و گروهی، ارزیابی کودکان و نوجوانان مستعد و صحت سنجی که مهم‌ترین تمایز این جشنواره نسبت به سال‌های گذشته بوده که در این دوره بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha