چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ تولیت آستان مقدس سید علاءالدین حسین(ع) رمز ماندگاری افرادی که در گذشته پول و قدرتی نداشته اند را ایمان دانست و گفت: یکی از شاخصه های شناخته شدن مومن این است که در اموال آنان کمترین ها را دارند، در طول تاریخ مومنانی که هیچ چیز نداشته اند ماندند و بقای جامعه نیز در دستان همین افراد بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، در مراسم توزیع کمک های مومنانه که از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و مراسم رزمایش احسان به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین(ع) برگزار شد، با طرح این سوال که رمز ماندگاری اهل ایمان در چیست؟ اظهار کرد: در طول تاریخ مشاهده کردیم که همه قدرت ظاهری و پول ها در اختیار مرفهین بی درد بوده است، اما هنگامی جمع بندی می کنیم می بینیم که آنان رفته اند و آثارشان نیز از این برفته است و نامی برای لعن برای خود باقی گذاشته اند.

وی در ادامه اضافه کرد: برخی افرادی که در گذشته برخلاف افراد دارای قدرت ظاهری و پول دار هیچ چیزی نداشته اند و فقط قدرت ایمان داشته اند، همین نکته آنا را امیدوار می کرد که در جامعه زندگی کنند و امر الهی را اطاعات کنند ماندگار شدند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز رمز ماندگاری افرادی که در گذشته پول و قدرتی نداشته اند را ایمان دانست و تصریح کرد: یکی از شاخصه های شناخته شدن مومن این است که در اموال آنان کمترین ها را دارند، در طول تاریخ مومنانی که هیچ چیز نداشته اند ماندند و بقای جامعه نیز در دستان همین افراد بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کشوری که در بدترین شرایط تحریم ها و فشار ها قرار دارد، اما باز به روی پای خود ایستاده است، با قدرت ایمانی که خداوند در دل مردم قرار داده است، سیلی محکمی بر ابرقدرت ها زده اند و بیشترین کمک را به همنوعان خود کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری بیان کرد: امروز برای رساندن واکسنی که تولید شده و برای همه انسان ها است، به ایران نمی دهند اما باز ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) با حمایت ها واکسنی را تولید می کنند، همه این ها به دلیل ایمانی است که در دل مردم قرار دارد.

وی همچنین در ادامه سخنان در خصوص کمک های مومنانه افزود: فقط مردم استان فارس در دور اول توزیع کمک های مومنانه بیش از یک میلیون بسته معیشتی توزیع شد، که نشان از ایمان مردم دارد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: نظام مقدس اسلامی به کوری دشمنان روز به روز قوی تر و ایستاده تر در مقابل ظلم به ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha