جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 934180
۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۵
حمزه معلی

حوزه/ به دوستان عزیز هیئتی پیشنهاد می‌کنم طرح خانواده حامی را در آدرس heyat.com جستجو و دانلود کنید و به شکل خانوادگی اجرا کنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه،حجت‌الاسلام حمزه معلی در صفحه مجازی‌اش نوشته است:

دار امیدِزندگی

رهبر معظم انقلاب:
جوانان، اجتماعات خانوادگی تشکیل دهند و کمک‌های افراد خانواده را جمع کنند و در درجه اول به مصرف فقرا و نادارهای همان خانواده و فامیل برسانند و اگر نیازی نبود، به فقرای دیگر رسیدگی کنند.

بیشتر از سه سال از شروع طرح «خانواده حامی» برای حمایت از یک خانواده محروم می‌گذرد. حالا آن جمع کوچک حامی، تبدیل به سی نفر و خانواده‌های تحت حمایت تبدیل به ۹ خانواده شده است. طرحی که با کمک جمعی از اعضای خانواده آغاز و حمایتی که تبدیل به یک دغدغه مشترک و خانوادگی شد. اعضای گروه آنقدر جدی به مسائل و مشکلات این خانواده ها فکر و رسیدگی می‌کنند که انگار برای یکی از اعضای فامیلشان مشکلی بوجود آمده.

مدتی قبل به لطف خدا شش دار قالی میان این خانواده‌ها توزیع شد. پریروز چله کشی آنها تمام شد و دیروز نقشه و نخ و بقیه ابزارها تحویل آنها شد. حالا این دارهای قالی، دارِ امیدِزندگی شان شده...

به دوستان عزیز هیاتی پیشنهاد میکنم طرح خانواده حامی را در آدرس heyat.com جستجو و دانلود کنید و به شکل خانوادگی اجرا کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha