جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شورای نهادهای حوزوی استان خوزستان

حوزه/ شورای نهادهای حوزوی خوزستان در پیامی، سخنان خباثت آلود و اهانت کنندگان به ساحت مقدس ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، شورای نهادهای حوزوی خوزستان، در پیامی، سخنان خباثت آلود و اهانت کنندگان به ساحت مقدس ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت‌الله‌العظمی، امام خامنه‌ای را محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، متن این بیانیه بدین شرح است؛

بسم الله الناظر الحاکم

جای بسی تأسف است در زمانی که رهبر فرزانه انقلاب، ملت بزرگ، شریف و قدرشناس ایران اسلامی را به وحدت و همدلی می‌خواند، دشمنان فرصت‌طلب از زبان دوستان ساده‌اندیش و عالمان متأثر از عوامل داخلی دشمن، اسباب تشتت و تفرقه در کشور گسترده می‌شود آن‌هم با اهانت به کسی که امروز افتخار علما، مبارزان، اندیشمندان، سیاسیون و آزادگان اسلام و امت اسلام است.

عمود خیمه، مدافع اصلی استقلال و آزادی، شریعت، وحدت، تمامیت، جمهوریت و اسلامیت نظام است، وسیله قوت و نجات دوستان در مکر و توطئه دشمنان است و خصم استکبار و شیاطین داخلی وخارجیست.

امروز همان روز است که امام راحل فرمود: (مدافع ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد.)

امروز باید در سخن و عمل همه یار و سرباز ولی باشیم و با همدلی، وحدت و اطاعت راه شهدای عزیز و بزرگوارمان را ادامه دهیم؛ راه سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها...

صبور و محکم، با بصیرت و هشیاری و حضور درصحنه تا به حول و قوه اللهی رسیدن به نتیجه نهایی إن‌شاءالله...

شورای نهادهای حوزوی استان خوزستان

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha