جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
3.jpg

حوزه/ به همت گروه جهادی مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، برنامه مناجات خوانی در محلات شهر ری و با حضور در مقابل منازل خانواده شهدا برگزار می شود.

حجت الاسلام علی محمدی مسئول گروه جهادی و معاون تبلیغ مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر، افزود: گروه جهادی تبلیغی مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) از ابتدای شیوع ویروس کرونا فعالیت های جهادی خود را آغاز کرد و بعد از فرمایشات امام خامنه ای مبنی بر بازگشت مجدد جوانان به عرصه جهاد و تاکید ایشان بر توجه به دعا و مناجات، این گروه جهادی تبلیغی، برنامه های فرهنگی را در اولویت فعالیت های جهادی خود قرار داد.

وی ادامه داد: برای اجرای برنامه مناجات و دعا بهترین پیشنهاد این بود که این برنامه مقابل منازل خانواده شهدا برگزار گردد که ما هرچه داریم از این خانواده ها و فداکاری های ایشان است.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه در این طرح خانواده های معظم شهدا مورد تجلیل و تکریم واقع شدند، گفت: استقبال خانواده های شهدا از اجرای این طرح بسیار خوب بود و خیلی صمیمانه و با روی گشاده با گروه جهادی ما همکاری می کردند و این توفیق بزرگی برای ما و مجموعه مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم(ع) است.

وی ادامه داد: وقتی اهالی محله متوجه حضور گروه جهادی می شدند، با نوای مناجات ما همراه می شدند و از منازلشان دعای هفتم صحیفه سجادیه را قرائت می کردند و ما به عنوان مجری این طرح بازخورد مراسم را به خوبی دریافت می کردیم.

معاون تبلیغ مدرسه علمیه حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پایان با بیان خاطره ای از اجرای طرح مناجات خوانی در مقابل منازل شهدا، گفت: مناجات خوانی مقابل منازل شهدا تجربه و حس فوق العاده ای بود که به لطف این مجموعه جهادی نصیب ما شد.

وی افزود: در یکی از این برنامه ها، بعد از مناجات، مادر شهیدی که از اول جلسه در حیاط منزل شان نشسته بود صدای مان کرد تا از پسر شهیدش برای ما بگوید. مادر شهید می گفت: از فرمانده هان شنیدم که در شب شهادت یکی از ائمه(ع)، امام زمان(عج) به خواب پسرم می آید و به او می گوید غسل شهادت کن و آماده شهادت باش. پسرم همان طور که امام(عج) به او گفته بود ساعت ۷:۳۰ صبح روز ۲۸ محرم شهید شد!

در عشق اگر که منزل آخر شهادت است

تکلیف اول است شهیدانه زیستن

۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha