پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سلیمانی

حوزه/ حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل طی پیامی ارتحال حجت الاسلام سید فصل الله طاهایی از علمای مجاهد و ولایتمدار آران و بیدگل را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه آران و بیدگل، طی پیامی ارتحال حجت الاسلام سید فصل الله طاهایی از علمای مجاهد و ولایتمدار آران و بیدگل را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت  امام جمعه آران و بیدگل آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الذینَ اذا اَصابتکُم المُصیبه قالوا اِنّا لله واِنّا اِلیه راجعون

خاندان محترم شهید طاهایی

خبر ارتحال روحانی وارسته و عالم‌مجاهد  مرحوم حاج سید  فصل الله طاهایی  پدر شهید والامقام سید علی طاهایی موجب تالم و تاثر وافر گردید.

پدری که خالصانه و برای رضای الهی از عزیزترین سرمایه ی خویش گذشت تا روحِ قدسیِ آن طائر ملکوت، حافظ و پاسدار نظام کشور اسلامی باشند و پس از سالها صبر و بردباری ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

برای آنانکه در معامله با پروردگار جز خشنودی او را طلب نکردند و در راه این اعتقاد از عزیزترین سرمایه های خویش گذشتند، وعده ای جز بهشت برین نخواهد بود. آنان رضای حق تعالی را در کمال بندگی یافتند و سبک بال و آرام راه رجعت به مقصود و معبود را طی نمودند.

اینجانب درگذشت پدری مهربان، خدمتگزار خاندان عصمت و طهارت (ع) را که پس از عمری تلاش و فداکاری و تحمل درد فراق فرزند شهیدش در جوار رحمت حق آرام گرفت را به فرزندش حضرت حجت السلام والمسلمین سید مهدی طاهایی، طلاب و روحانیون حوزه های علمیه شهرستان دارالشهدای آران و بیدگل، خانواده های معظم  شهدا، خانواده ی محترم و سایر بازماندگان به ویژه همسر داغدار، اسوه ی صبر و ایثار که مدالِ چند  شهید بر سینه دارد تسلیت و تعزیت عرض نموده از خداوند سبحان برای آن عزیزِ سفرکرده علو درجات و برای  بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

امید است روح طیبه ی آن مرحوم با سالار و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و  فرزند شهیدش محشور و ماجور گردد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ابوالفضل سلیمانی

امام جمعه اران و بیدگل

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha