یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
9 دی

حوزه/ امام جمعه الشتر گفت: ولایت مداری رمز عاقبت به خیری انسان است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد ،حجت الاسلام سید سجاد موسوی، امام جمعه الشتر، امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت حماسه ۹ دی در دفتر امام جمعه، با بیان اینکه حماسه ۹ دی روز بصیرت ملت ایران اسلامی و تجدید پیمان مجدد با ولایت و امام امت بود، اظهار داشت: ۹ دی را باید گرامی بداریم تا خطر فاصله افتادن بین امام و امت را که پروژه استکبار است، گوشزد کنیم.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ نمونه ای از دام استکبار برای انحراف امت از نظام اسلامی بود، افزود: در این روز دشمن از فضای اختلافی که وجود داشت استفاده کرد و عده ای که از ولایت فاصله گرفته بودند زمینه اغتشاش و آشوب را فراهم کردند.

امام جمعه الشتر با اشاره به اینکه از عوامل ایجاد فتنه ۸۸، دور شدن از ولایت بود بیان داشت: نمونه بارز آن اظهارات فردی ساده لوح که تحت تاثیر اظهارات جهت دار از دامان ولایت خارج شده و به دام استکبار افتاده و سوابق گذشته خود را در راستای رضایت مستکبرین زمین نهاده و از مسیر عاقبت بخیری فاصله می گیرد و نمونه این مصادیق در طول تاریخ انقلاب بوده و هست.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: باید گفتمان ۹ دی و بصیرت را میان نسل جوان ترویج و تقویت کنیم چراکه اگر امروز امت اسلامی یکپارچه در مقابل استکبار ایستاده و انقلاب اسلامی در دنیا گسترش پیدا کرده به دلیل رهبری حکیمانه امام امت است.

وی در پایان با اشاره به اینکه ولایتمداری و حرکت در مسیر ولایت رمز عاقبت به خیری انسان است گفت: وظیفه همه مبلغان و فعالان دین و فرهنگ بصیرت افزایی در جامعه برای مقابله با هجمه های دشمنان اسلام و انقلاب است .

انتهای پیام/
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha