جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دلفان

حوزه/ امام جمعه نورآباد گفت: پیوند مردم و احزاب با ولایت از مهمترین دستاوردهای حماسه ۹ دی بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد ،حجت الاسلام یوسف خانی، امام جمعه نورآباد، امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم حماسه ملی ۹ دی و سالگرد شهادت سردار اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش که در دفتر امام جمعه برگزار شد، گفت: برنامه های سالروز حماسه ۹ دی و سالگرد سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی باید هدفمند و با محتوا برگزار شوند.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای حماسه ۹ دی باید در تبیین و بصیرت افزایی شود، بیان داشت: پیوند، عمیق مردم، احزاب و جریانات سیاسی کشور با ولایت و حاکمیت دینی کشور و اذعان دشمن به اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی و ایمان ملت در این ماندگار از مهمترین دستاوردهای ۹ دی بود.

امام جمعه نورآباد به عبرتهای حماسه ملی ۹ دی نیز  اشاره و خاطر نشان کرد: بصیرت دینی و سیاسی، دشمن شناسی، استکبار ستیزی از مهمترین عبرت های این حماسه تاریخی بود.

حجت الاسلام خانی، با بیان اینکه حماسه ۹ دی حماسه ای ملی بود، اظهار داشت: ریشه اجتماعی فتنه، دوگانگی وتفرقه درونی در جامعه است لذا باید همواره ابعاد ملی حماسه بیان و ازجناحی کردن آن پرهیز کرد.

وی در پایان به اهمیت برنامه های حماسه ۹ دی و سالگرد شهادت سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش اشاره و یادآور شد: باید از تمام ظرفیت ها و عناصر فرهنگی شهرستان برای برگزاری برناه های باشکوه بهره گیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha