شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کتابخانه شهید مدافع سلامت یزدی

حوزه/خانواده پزشک شهید مدافع سلامت، دکتر عبدالمنان جعفری، ۶۰ نسخه از کتاب‌های تخصصی وی در حوزه پزشکی را به کتابخانه فرخی یزدی اهدا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» دریزد، ایمان مطهری‌نیا، مسئول کتابخانه عمومی فرخی یزدی با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: اهدای کتاب، در حقیقت اهدای دانایی است و با کمک افراد نیک‌اندیش و خیّر این حوزه می‌توان برای علاقه‌مندان، فرصت استفاده از این منابع را فراهم کرد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی پزشکان و پرستاران شهید عرصه سلامت، بیان داشت: خانواده شهید مدافع سلامت، دکتر جعفری با اهدای کتاب‌های وی به کتابخانه، روح عزیز از دست رفته خود را بیش از پیش قرین رحمت الهی ساخته‌اند، و این کار قطعاً جزو آثار نیک و باقیات الصالحاتی است که برای مرحوم دکتر جعفری خواهد ماند.

مطهری‌نیا، همچنین از تمامی خیران و فعالان عرصه فرهنگ خواست، در حرکت ارزشمند اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی سهیم باشند و با حمایت‌های خود به غنای هرچه بیشتر مخزن کتابخانه‌ها کمک کنند.

گفتنی است، دکتر عبدالمنان جعفری پزشک متخصص اطفال یزدی که جزو پزشکان حاذق در این رشته بود، در ۱۵ آبان سال جاری به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در ۵۹ سالگی درگذشت و به کاروان شهدای مدافع سلامت پیوست.

انتهای پیام/*

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha