جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
9 دی

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری کارگاه بصیرت افزیی ۹ دی برای خواهران طلبه و بسیجی این استان خبر داد .

آرزو فلاحی نیا، استاد حوزه علمیه  خواهران لرستان و مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول (س) الشتر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی حماسه ای تاریخی در راستای لبیک به مقام عظمای ولایت بود، گفت: ۹ دی حماسه ای مردمی برای دفاع از ولایت و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای خنثی سازی توطئه دشمنان اسلام و انقلاب بود . 

وی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن یوم الله ۹ دی کارگاه بصیرت افزایی دینی و سیاسی برای خواهران طلبه و بسیجی استان برگزار خواهد شد، افزود: کارگاه بصیرت افزایی ۹ دی با عنوان نقش جهاد کبیر در حفظ روحیه انقلابی، در فضای مجازی برگزار می شود.

مدیر مدرسه علمیه بنت الرسول(س) الشتر در پایان بیان مولفه های انقلابی از دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، استقلال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، سازش ناپذیری با دشمنان اسلام و انقلاب و لزوم تبیین فرهتگ ولایتمداری در جامعه را از سرفصل های مهم کارگاه بصیرت افزایی ۹ دی اعلام کرد. 
  انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha