جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مسلمانان شهرستان ساری در انگلیس به افراد آسیب‌پذیر کمک‌رسانی می‌کنند

حوزه/ اعضای جامعه اسلامی شهرستان ساری در انگلیس، در ایام کریسمس، برنامه‌هایی را از برای کمک‌رسانی به افراد آسیب پذیر از جمله تحویل هدایا، اسباب بازی و مواد غذایی انجام می‌دهند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از getsurrey، مسلمانان شهرستان ساری در جنوب شرقی انگلستان، در کریسمس امسال به یاری افراد نیازمند و آسیب‌پذیر شتافتند.

با پایان یافتن سال دشوار، اعضای جامعه مسلمان به ساکنان مناطق اطراف کمک‌رسانی کردند. دفتر مرکزی انجمن جوانان مسلمان در مسجد مبارک، با وجود اینکه خودشان تعطیلات کریسمس را جشن نمی‌گیرند اما برای ارائه خیرات (اسباب بازی به کودکان، مواد غذایی و سایر هدایا) به اعضای جامعه داوطلب هستند.

ندیم احمد سخنگوی سازمان گفت: افراد داوطلب به جاهایی که ساکنان آسیب پذیر زیادی دارند و مردم آن در انزوا و قرنطینه به سرمی‌برند از جمله مناطق محلی گیلدفورد، آلدرشات و تیلفورد رفته و اسباب بازی و هدایا را تحویل می‌دهند.

آن‌ها امسال به دلیل شیوع کرونا مجبور به ایجاد تغییراتی در روند کارشان شده و برای عدم اجتماع مردم مجبورند کمک‌های اهدایی را در درب منازل بگذارند. به گفته سخنگوی سازمان، جوانان مسلمان همچنین با بانک‌های مواد غذایی، و ارتش نجات برای شناسایی نیازمندان  به منظور تحویل غذا و هدایا همکاری دارند.

داوطلبان، بعضی از آنها کودکان پنج ساله، هدایایی مانند شکلات و گل را به بخش‌های بیمارستان و مهدکودک‌ها تحویل می‌دهند.

گفتنی از دیگر فعالیت‌های این مسلمانان در سال نو میلادی، داوطلب شدن به منظور جارو زدن خیابان‌های عمومی و جمع آوری زباله‌ها در ساعات اولیه روز خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha