پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اخراج

تهیه کننده مستند "اخراج" از هفتم دی ماه به عنوان موعد رونمایی از این مستند به عنوان تازه ترین محصول سفیر فیلم با موضوع شهادت حاج قاسم و لزوم خروج نیروهای آمریکایی از منطقه به عنوان وعده انتقام سخت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، محمد فریدونی در گفت و گو با خبرنگاران در همین باره اظهار داشت: در آستانه سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی، این مستند رونمایی شده و در آن به چالش‌های تحقق وعده "انتقام سخت" و اخراج نیروهای آمریکایی از منطقه غرب آسیا پرداخته شده است.

وی با اشاره به این که نویسنده و کارگردان این مستند، "علیرضا منتظری" است، افزود: ما در این مستند کوشیده ایم تا ابعاد مختلف تحقق این وعده را به دقت مورد تحلیل و واکاوی قرار دهیم و از ابعاد و جنبه‌های مختلف، زمینه‌های اخراج آمریکا از منطقه را بررسی کنیم.

فریدونی همچنین گفت:آقایان دکتر فؤاد ایزدی، سعدالله زارعی و حسن شمشادی از جمله کارشناسانی هستند که در تهیه و تولید این مستند ۳۰ دقیقه‌ای، ما را یاری کردند.

وی در خاتمه بیان داشت: به یاری خداوند، این مستند در ایام اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی منتشر شده و هفتم دی ماه در سامانه‌های فیلمگردی و سینمامارکت در دسترس علاقه مندان است، ضمن آن که به دنبال آن هستیم تا مقدمات پخش تلویزیونی این مستند را فراهم کنیم و در این باره البته مذاکراتی هم با شبکه پنجم سیما داشته‌ایم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha