سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام سید داود احمدپناه

حوزه/ حجت الاسلام سید داود احمدپناه امام جمعه شهمیرزاد پس از ۲۲ سال و ۵ ماه امامت جمعه این شهر و ۲۶ سال خدمت در سـنگر نمازجمعه در نمازجمعه ۵ دی ماه با مردم شهمیرزاد خداحافظی کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام سید داود احمدپناه امام جمعه شهمیرزاد پس از ۲۲ سال و ۵ ماه امامت جمعه این شهر و ۲۶ سال خدمت در سـنگر نمازجمعه در نمازجمعه ۵ دی ماه با مردم شهمیرزاد خداحافظی کرد.

حجت الاسلام سید داود احمد پناه از دی ماه ۱۳۷۳ به مدت چهار سال در یکی از شهرهای استان چهارمحال بختیاری امامت جمعه آن شهر را بر عهده داشته است که در مرداد ماه ۱۳۷۷ با پیگیری ها و درخواست های مردمی و روحانیون و بزرگان شهمیرزاد اولین نمازجمعه شهمیرزاد را در ۹ مرداد ماه اقامه و در ۵ دی ماه با ۲۶ سال خدمت در سنگر نمازجمعه به بازنشستگی نائل شد.

نمازجمعه شهمیرزاد در ۹ مرداد ماه ۱۳۷۷ با پیگیری های خانواده شهدا، مردم، روحانیون بویژه مرحوم آیت الله محمد مومنی شهمیرزادی در شهمیرزاد به امامت حجت الاسلام سید داود احمدپناه به عنوان اولین امام جمعه شهمیرزاد اقامه و ایشان ۲۲ سال و ۵ ماه امامت جمعه شهمیرزاد را برعهده داشتند.

امام جمعه شهمیرزاد در آخرین خطبه نمازجمعه شهمیرزاد که به امامت ایشان اقامه شد، با تقدیر از همه مردم، مسئولین، روحانیون و ائمه جمعه موقت شهمیرزاد، اظهار داشت: شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور پس از ۲۶ سال خدمت اینجانب تصمیم به بازنشستگی در سنگر امامت جمعه گرفتند.

حجت الاسلام احمد پناه با طلب مغفرت و آمرزش برای همه درگذشتگان به ویژه آیـت الله شیخ محمد مومنی شهمیرزادی از بنیانگذاران اقامه نمازجمعه شهمیرزاد ضمن خداحافظی با مردم شهمیرزاد تاکید کرد: از همه عزیزانی که به نحوی از دست اینجانب ناراحت شده اند طلب حلالیت می نمایم و از همه تقصیر ها و قصورها نزد خداوند ارحم الراحمین طلب آمرزش دارم.

خطیب جمعه شهمیرزاد با اشاره به حضور حجـت الاسلام محمد رضا رحیمی زاده به عنوان امام جمعه جدید شهمیرزاد، تصریح کرد: پیگیری امور و رسیدن به نتیجه نیازمند همراهی و همکاری همه جانبه و تیمی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha