شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام تسلیت استاندار کرمانشاه در پی درگذشت «حاج بهروز همتی»

حوزه/ مهندس بازوند در پیامی، درگذشت «حاج بهروز همتی» مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) و بنیاد غدیر در استان کرمانشاه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه ، مهندس بازوند استاندار کرمانشاه در پیامی، درگذشت «حاج بهروز همتی»، مدیر بنیاد مهدی موعود(عج) و بنیاد غدیر در استان کرمانشاه را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت «حاج بهروز همتی» مجاهد مبارز انقلابی و ولایتمدار سبب تأسف و تألم خاطر فراوان شد.

این شخصیت و چهره‌ی برجسته که از مبارزان اثرگذار دوران انقلاب اسلامی بود، بخش اعظم عمر با برکت خود را در خدمت اسلام و انقلاب گذراند و با پایبندی به آرمان‌های والای امام (ره) و رهبر معظم انقلاب خدمتگزاری صدیق و دلسوز برای مردم بود.

خدمات صادقانه، خالصانه و ارزنده ایشان به عنوان مدیری خدوم، تلاشگر، متدین، متعهد، اخلاق مدار و دلسوز در جایگاه‌های مختلف از جمله شهرداری کرمانشاه، استانداری خراسان شمالی و مدیرکل آموزش و پرورش که با اخلاص و خلق نیک انجام شد، همیشه ماندگار خواهد ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت این ضایعه دردناک به مردم شریف، مومن و انقلابی استان کرمانشاه برای آن مجاهد صبور و انقلابی از درگاه خداوند منان و رحمان رضوان الهی، غفران، آمرزش، رحمت واسعه و همنشینی با اولیاء و انبیاء و برای بیت معزا، بازماندگان و مردم ولایتمدار استان صبر و شکیبایی خواستارم.

بازوند
استاندار کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha