پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دیدار مسئولین اعزام طلاب جهادی عرصه سلامت با آیت‌الله موسوی جزایری

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، با بیان اینکه طلاب خوزستان همواره لبیک گوی هل من ناصر امام و امت بوده‌اند، گفت: حوزه علمیه خوزستان آماده استمرار فعالیت‌های جهادی در عرصه‌های گوناگون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، در جمع گروه‌های جهادی استان خوزستان، به روایتی از امیرالمؤمنین(ع) اشاره کرد و گفت: عده‌ای نزد امام علی(ع) آمده و عرض کردند که شما وقتتان گران‌بهاست چرا این وقت را به یتیمان و فقرا اختصاص می‌دهید؟ ایشان در پاسخ گفتند؛ «إنّ الإمامَ ابوالیتامی» یعنی «امام پدر یتیمان است» حال که یتیمان پدری ندارند، من باید برایشان پدری کنم.

وی تصریح کرد: شما جهادگران نیز با تأسی از امیرالمؤمنین(ع) باید برای یتیمان پدری کنید و غمخوار محرومین باشید.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در بخش دیگری از سخنان خود به حضور و ایستادگی ملت ایران در  عرصه‌های گوناگون اشاره کرد و اظهارداشت: مردم ایران، نجیب، غیور و با محبت‌اند؛ هر بحرانی که در کشور اتفاق می‌افتد این مردم شریف با همه سختی‌ها و فشارهای که متحمل شده‌اند لبیک گوی هل من ناصر امام و رهبر خود هستند.

وی افزود: این عرق ملی است که در میان ملت ایران وجود دارد و با همه مشکلات در امور خیر پیش‌قدم هستند.

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، از آمادگی این حوزه برای امر کمک‌رسانی خبر داد و گفت: طلاب جهادی حوزه علمیه خوزستان فعالیت‌های گسترده‌ای در عرصه‌های سازندگی و کمک‌رسانی و همچنین بحران‌هایی همچون سیل‌، کرونا و... انجام داده‌ و ‌اکنون نیز بنده و حوزه علمیه خوزستان آمادگی خود را جهت همراهی در همه زمینه‌های جهادی اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha