سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بیانیه گام دوم انقلاب

حوزه/ یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: امروز دوره جهادِ تبیین، روشنگری و اطلاع‌رسانی و دشمن‌شناسی و دوست شناسی است؛ از این رو وظیفه‌داریم برکات انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، جناب آقای صافی، استاد حوزه و دانشگاه، در چهارمین جلسه تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب که ویژه طلاب سطح ۲ و ۳ مبلغین و دانش‌آموختگان مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان دزفول به صورت مجازی برگزار شد، اظهارداشت: به فرموده مقام معظم رهبری، انقلاب اسلامی به یک انحطاط طولانی پایان داد و رژیم ننگین سلطنتی را به مردم‌سالاری تبدیل کرد.

وی از دیگر برکات انقلاب را طبق گفته‌های مقام معظم رهبری ثبات و امنیت ارضی دانسته و بیان داشت: بعد از انقلاب و در طول ۸ سال دفاع مقدس برای اولین بار توانستیم در برابر یک هجوم همه‌جانبه استقامت کرده و اجازه ندهیم ذره‌ای از خاک کشور کاسته شود.

صافی، تصریح کرد: «رتبه‌های برتر ایران در زمینهٔ علمی و موشکی»، «به اوج رسیدن مشارکت مردمی در انتخابات و صحنه‌های ملی»، «کمک‌رسانی و نیکوکاری‌های مردمی»، «سنگین شدن کفه عدالت در امکانات عمومی کشور»، «افزایش چشمگیر معنویت در جوانان» و «ایستادگی روزافزون در برابر قلدران و مستکبران»، همه از برکات انقلاب اسلامی است.

این استاد حوزه و دانشگاه، به تحلیل‌های سیاسی مردم در مقایسه با دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: مردم ایران سیاسی‌ترین مردم دنیا بوده و اهل تحلیل و تبیین مسائل‌ هستند.

صافی در پایان گفت: امروز دوره جهادِ تبیین، روشنگری و اطلاع‌رسانی و دشمن‌شناسی و دوست شناسی است و ما وظیفه‌داریم برکات انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha