جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جنتی محب

حوزه/ معاون اداره کل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات کشور خواستار تشکیل گروه های تبلیغی در مدارس علمیه شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام محمد جنتی محب در نشستی با حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق که در سالن جلسات مدرسه علمیه منصوریه برگزار شد، با اشاره به اینکه بخشی از سرکشی های استانی به دلیل برنامه ریزی برای سالگرد شهید سلیمانی است که به دستور رئیس سازمان تبلیغات کشور صورت می گیرد، اظهار کرد: در این سفر زحمات استان فارس دیده شده است.

معاون اداره کل اعزام مبلغ سازمان تبلیغات کشور با بیان اینکه برنامه روایت مکتب حاج قاسم یک دغدغه بسیار جدی بوده است، عنوان کرد: بنا شده کانالی راه اندازی شود تا خاطرات و نکاتی از حاج قاسم در آن منتشر شود. همچنین با فرزند شهید فخری زاده نیز صحبت هایی شده تا خاطرات ایشان را برسانند به دست مبلغان تا از آن استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر منشوری را دنبال می کنیم که در راس آن وعاظ مطرح و سخنرانان قرار دارند و پایین تر از آن وعاظ گفتمان ساز و جوان و همچنین در رده پایین تر از آن نیز مبلغان مجازی قرار دارند، و در لایحه مبلغان برتر نیز سعی داریم برنامه ای اجرایی کنیم.

حجت الاسلام جنتی محب افزود: رابطه حوزه علمیه با تبلیغ باید بیش از پیش صورت گیرد، طلاب باید در کنار درس کارهای تبلیغی را انجام دهند، گروه های تبلیغی باید در مدارس تشکیل شودکه بحمدالله در این حوزه با توجه به دغدغه مسئول این حوزه گروه تبلیغی راه اندازی شده و برنامه ها و فعالیتهای خیری هم از این عزیزان رغم خورده است.

وی بیان کرد: یکی از کارهایی که در صدد انجام آن هستیم کار ماهوی است که در مفهوم مبلّغ صورت می پذیرد، به این صورت طلبه ای که در حوزه تحصیل می کند باید هویت آن در سازمان تبلیغات هم مشخص شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha