چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
مهدی محمدی

حوزه / معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه آذربایجان شرقی گفت: روز نهم دی، در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام مهدی محمدی معاون تهذیب و تربیت حوزه  علمیه آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز گفت : حماسه ماندگار نه دی ۸۸ ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود؛ روزی که مردم در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب برای دفاع از انقلاب و برچیدن بساط نفاق داخلی و دشمنان خارجی به خیابان‌ها ریختند و باز هم‌چون سال‌های گذشته، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان زدند.

وی افزود: در حماسه نهم دی، مردم بصیرت خود را نشان داده و ثابت کردند که  ولایت‌مدار هستند و بر عهدی که با امام امت و شهدا بسته‌اند، هم‌چنان در آن ثابت‌قدم هستند.

معاون تهذیب و تربیت حوزه علمیه آذربایجان شرقی ادامه داد: نهم دی، روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای غافل و مزدور وابسته به اجانب، نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

وی خاطرنشان کرد: روز نهم دی، در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام محمدی در پایان افزود: به فرموده‌ی مقام معظم رهبری، حماسه‌ی نهم دی ماه، پاسخ به انقلابی‌نمایی بود. مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۹۶ گفتند «انقلابی‌نمایی غیر از انقلابی‌گری است؛ انقلابی‌نمایی [یعنی] آدم جوری عمل کند که کأنّه ما [انقلابی هستیم]؛ انقلابی‌گری کار سختی است؛ پابندی لازم دارد، تدیّن لازم دارد. نمیشود که انسان یک دهه همه‌کاره‌ی کشور باشد، بعد یک دهه‌ی بعدی تبدیل بشود به مخالف‌خوان کشور؛ این[طور] که نمیشود. نهم دی که این‌قدر عظمت دارد، پاسخ ملّت به همین بازی‌ها بود. ۹دی دفاع از ارزش‌های انقلاب بود، از ارزش‌های دین بود».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha