جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی

حوزه/ رئیس دستگاه قضا، پاسخگویی به شبهات و مسائل مردم را باعث تعمیق باورهای دینی و کاهش انحرافات دانست و افزود: پاسخ به نیازهای جامعه و رفع شبهات، کشور را در عرصه فکری و فرهنگی قدرتمند می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و حجت الاسلام و المسلمین واعظی  رئیس دفتر تبلیغات اسلامی از سامانه جامع پاسخگو رونمایی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در این مراسم با تاکید بر ضرورت معرفی گسترده این سامانه به مردم گفت: شما با این کار یک تهدید را به فرصت تبدیل کرده اید و این بسیار ارزشمند است.

رئیس دستگاه قضا، پاسخگویی به شبهات و مسائل مردم را باعث تعمیق باورهای دینی و کاهش انحرافات دانست و افزود: پاسخ به نیازهای جامعه و رفع شبهات، کشور را در عرصه فکری و فرهنگی قدرتمند می‌کند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به کمبودهای سخت افزاری اظهار داشت: شما بستر نرم افزار را آماده کردید و نباید برای سخت افزار معطل بمانید، مجموعه ‏های دستگاه های فرهنگی و پشتیبانی کشور یکی از کارهایشان پشتیبانی سخت افزاری از این مجموعه‏ های فرهنگی و تبلیغی است. این مجموعه باید معرفی شود تا همه کسانی که امروز در این مرز و بوم به لحاظ فکری و عقیدتی سوال دارند، پاسخ خود را در حوزه مسائل فکری و عقیدتی، فرهنگی و سیاسی و اجتماعی دریافت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین رئیسی با تاکید مجدد بر معرفی سامانه پاسخگویی گفت: خیلی ‏ها هستند الان نیاز دارند و می ‏خواهند ببینند در این مجموعه شما داروی درد آنها و نیاز آنها پیدا می‏شود.

رئیس قوه قضائیه با اظهار مسرت نسبت به میزان اعتماد و گسترده مراجعات این مرکز افزودند: معلوم می‏شود که شما خوب شناخته اید و باید بیشتر معرفی شوید تا مردم بدانند این دارو در مجموعه شما هست، داروی فکری که بتواند به لحاظ فکری و عقیدتی ایجاد آرامش کند.

وی گفت این مرکز با سرمایه تجربه و اطلاعات موجود خود می تواند به عنوان منبع تأمین محتوا و محور ساماندهی پاسخگویی دینی به مراکز مشابه کمک کند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین واعظی «رئیس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم» با اشاره به مصوبه ۵۰۰ شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ساماندهی پاسخگویی به سؤالات دینی به دفتر تبلیغات، با ابراز نارضایتی از کمبودهای سخت افزاری مرکز ملی پاسخگویی از آیت الله رئیسی خواست با توجه به حضور وی در شورای عالی فضای مجازی برای پشتیبانی شایسته این فعالیت، مساعدت هایی داشته باشند.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین علی مخدوم «رئیس مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی»  با اشاره به حضور بیش از ۴۰۰ نفر از فضلای متخصص حوزوی گفت: پاسخگویی به ۲۵ میلیون سوال طی ده سال اخیر، پاسخگویی روزانه به ۱۰ هزار سؤال و شبهه از طریق بسترهای مختلف تلفنی، پیامکی و فضای مجازی نشانه اعتماد مردم و مایه افتخار مجموعه ما است.

رئیس مرکز ملی پاسخگویی در مورد سامانه جامع پاسخگو که از دو طریق نرم افزار کاربردی تلفن همراه و صفحات وب ارائه می‏شود گفت: امکان جستجوی هوشمند در بانک‏های پرسش و پاسخ مرکز و در آینده سایر مراکز، راه اندازی کانال های تخصصی پاسخ به سؤالات، امکان ارتباط مستقیم متنی به صورت زنده و غیرزنده، امکان برقراری تماس صوتی، سامانه جامع پاسخگو را به یک «شبکه اجتماعی پاسخگویی» تبدیل کرده که به زودی این ظرفیت را در اختیار سایر نهادهای پاسخگویی دینی قرار خواهد گرفت.

دریافت اپلیکیشن پاسخگو:

https://cafebazaar.ir/app/ir.pasokhgoo.app

کلمات کلیدی: مرکز ملی پاسخگویی، آیت الله رئیسی، حجت الاسلام واعظی، سامانه پاسخگو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha