پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
سرباز روح الله رضوی

حوزه/ من از هرچه ندانم خوب می‌دانم سایت‌ها و کانال‌ها و شبکه‌های خبری و سرگرمی ما، افقی بنام فلسطین ندارند. همان‌هایی که پس‌فردا هی عکس حاجی را پشت سر هم بارگذاری خواهند کرد و هی فیلم جدید و دیده نشده از حاجی را نشانمان خواهند داد و هی ویژه‌برنامه روی آنتن خواهند برد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرباز روح الله رضوی به مناسبت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در صفحه شخصی‌اش نوشته است:

غریب این است که در آستانه‌ی سالگرد شهادت حاجی، اینطرف و آنطرف را در هول و ولای برپایی مراسمی باشکوه می‌بینم اما هر چه بو می‌کشم رایحه‌ی فلسطین به مشامم نمی‌رسد. آن هم درست زمانیکه بوی تعفن عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی از شرق و غرب عالم بلند شده است.

من خبری از اقدامات میدانی بچه‌های نیرو ندارم اما از مسلسل گیر کرده‌ی کمیل پای ورودی قدس قدیم فهمیدم که هنوز تسلیح کرانه باختری گیر دارد. من خبری از پشتیبانی بچه‌های مقاومت ندارم اما از تنگ‌نای اقتصادی داخل کشور خوب می‌فهمم، تنگه نوار غزه در چه فشار سیاسی اقتصادی‌ای قرار گرفته. من از تلاش‌های دیپلماتیک دولت و مجلس برای مقابله با روند عادی‌سازی بی‌اطلاعم اما خوب می‌دانم شمارش معکوس انتخابات ۱۴۰۰، شقشقه سیاست‌بازان داخلی را آویزان کرده.

من از هرچه ندانم خوب می‌دانم سایت‌ها و کانال‌ها و شبکه‌های خبری و سرگرمی ما، افقی بنام فلسطین ندارند. همان‌هایی‌ که پس‌فردا هی عکس حاجی را پشت سر هم بارگذاری خواهند کرد و هی فیلم جدید و دیده نشده از حاجی را نشانمان خواهند داد و هی ویژه‌برنامه روی آنتن خواهند برد.

ما، حکایت مبهوتان و مسحوران و شیداییان در سرانگشت و انگشتر حاجی هستیم که خیال‌مان نیست آن انگشت جدا شده از دست، به کدام سو نشانه گرفته شده بود و کجا را نشان‌مان می‌داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha