شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
داوطلبان مسلمان در ادمونتون بسته‌های کمکی غذا و لباس گرم به نیازمندان دادند

حوزه/ داوطلبان مسلمان عضو مسجد الرشید در ادمونتون با همکاری یک سازمان خیریه کانادایی با نام «پنی اپیل»، روز شنبه صدها بسته حاوی مواد غذایی و ۱۰۰ بسته مراقبتی حاوی لباس گرم را در میان نیازمندان توزیع کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از ctvnews، داوطلبان در شهر ادمونتون در کانادا، روز شنبه صدها بسته حاوی مواد غذایی و ۱۰۰ بسته مراقبتی حاوی لباس گرم را در میان نیازمندان و افراد بی‌سرپناه توزیع کردند.

این داوطلبان مسلمان عضو مسجد الرشید در ادمونتون با همکاری یک سازمان خیریه کانادایی با نام «پنی اپیل» برای ابتکار جدیدی با عنوان «روزهای سرد، قلب‌های گرم» دست به کار شده و بیش از ۵۰۰ وعده غذایی و ۱۰۰ بسته مراقبتی را در روز شنبه توزیع کردند.

کیت‌های مراقبتی زمستان شامل دستمال توالت، شال گردن و دستکش بود و غذاهای توزیع شده نیز  از رستوران‌های محلی شده بود.  

عقیل خان، از سازمان خیریه کانادایی در این باره گفت: چنین حرکتی تنها با همکاری و مشارکت بی‌دریغ داوطلبان ما امکان پذیر است. من واقعاً شگفت‌زده می‌شوم وقتی می‌بینم که تنها با یک درخواست کوچک، تعداد زیادی از داوطلبان چه از کلیسا و چه از مسجد اعلام آمادگی می کنند .

  وی خاطرنشان کرد: همشهریان ما در ادمونتون روحیه خیرخواهانه‌ای دارند و دوست دارند به دیگر کمک کنند و این واقعا زیباست و تاثیر خیلی خوبی بر روی جامعه می‌گذارد.

گفتنی است در زمستان امسال قرار است ۱۳۰۰ وعده غذایی و ۴۱۵ بسته مراقبتی طریق این کمپین اهدا به افراد محتاج اهدا گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha